YouSee reviews

YouSee reviews

Acceptable
6.1

Kundeservice, kender I det ord?

Jeg opsagde mit mobilabonnement, og bliver så fejlagtigt trukket på min konto. Efterfølgende samtaler med kundeservice, munder ud i flg. svar fra Yousee's medarbejder:
1. samtale : Fisk, det ved jeg ikke lige. Men det kan jeg godt se. Okay, nu sætter jeg dem til udbetaling.
2. samtale: (en uges tid senere, og med en anden medarbejder): Jamen, der er sket en fejl. Vedkommende der har sat dem til udbetaling, er faktisk kommet til at debitere din konto. Vi skylder dig kr. 210,72 kroner. Hvis jeg lige får dit reg.nr og kontonummer sørger jeg for at vi sender pengene inden for 3 hverdage.
3. samtale (ca. 8 dage senere, igen en ny medarbejder): Jamen, der kan faktisk gå helt op til en måned, inden vi udbetaler. Vores net er nede(!) kan du ringe igen om et kvarter?
4. samtale (samme dag): Ja, vores net er stadig nede.

Jeg beder så denne medarbejder kontakte mig, når de stakler igen får net. Men tror jeg egentlig på det? Hvor lang tid bør der gå, før man får penge retur, som de uretmæssigt har trukket på min konto?
Desværre lever de op til alle mine fordomme. Og de personer der sidder i kundeservice har ikke de rette kompetencer til at udbedre fejl.

Sublim oplevelse med besøg af Yousee teknikker!

Jeg havde problem med modtagelse af nogle enkelte digitale Tv kanaler.
Jeg fik en yders venlig professionel support af Yousee teknikker, der løste mit problem, til min fulde tilfredshed!
Havde i forvejen via tlf. aftalt tid for besøget, der blev bekræftet med SMS og præcist overholdt - TAK.

Yousee og Onfone ?

Er nu for tredje gang blevet ringet op af en "topsmart" sælger fra Yousee. Jeg er trofast kunde på tv og bredbånd - men har på intet tidspunkt givet Yousee tilladelse til at ringe mig op vedr. mobil telefoni ! Efter Yousee har overtaget Onfone, skal jeg love for der skal sælges nye abonnementer - men de "glemmer" at de overtræder markedsføringsloven (med vilje måske ?). Synes simpelthen det er for dårligt, at man skal kimes ned, og true med forbrugerombudsmanden. Når man så beder om at få en Chef i telefonen, bliver man fejet af med et - "fortsat god dag" Dut dut dut.
Sker det en gang til, bliver klagen fremsendt, med henvisning til denne postering.
Tjen da Jeres penge på det I er gode til - og lad os kunder vælge hvad vi vil have !!

Hej Palle

Hvis du først har meldt videre til vores sælgere, at du ikke ønsker, at blive ringet op omkring salg af mobiltelefoni, så burde du også gerne være slettet inde via systemet.

Du må gerne sende en mail til isupport@yousee.dk, så vil jeg undersøge om du er blevet slettet via vores opkalds liste. I mailen skal du skrive dit kundenummer, det telefonnummer du bliver kontaktet på, samt teksten af denne anmeldelse.

Dårlig kundeservice

Jeg har ikke op levet en dårligere brugervenlighed af en hjemmesides layout, når man skal finde frem til deres telefon nummer for at ringe til yousee. Og nå man så endelig finder det, er det også uklart at finde frem til den rigtige afdeling.

Jeg har haft prøvet at købe et produkt hos yousee det gik fint nok end til jeg skulle færdig gøre min betaling og den sagde en fejl og der stod at produktet ikke var købt, men det var det åben bart. I min gode tro tænkte jeg at der ikke var sket noget og jeg prøvede igen et par gange. Efter den fjerde gang jeg prøvede tænkte jeg, jeg må heller prøve at ringe til kundeservice. Det sin tid at finde rund, og kom igennem flere afdelinger, men kom til sidst frem det rigtige sted og din hjælp mig fint nok og der fik jeg at vide at jeg havde fået bestilt fire, men jeg skulle kun bruge en og det fik de ordennet lige på stedet. Så gik jeg og ventet på at jeg skulle få min bekræftelse mail på at den var sendt men efter 14 DAGE var der ikke skete noget og der fik jeg nok. Jeg ringede igen kom fint nok igennem første gang og blev videre stillet til den afdeling hvor jeg skulle afmelde mit køb men i køen der til blev der LAGT PÅ, og det var dråben jeg ringede straks op igen og fik den afbestilt.

Så vis man vil købe nogle telefoner hos yousee skal man vente på det kan tage sin tid. Jeg har ellers været en tilfreds mobil kunde hos dem i næsten tre år, men at købe en telefon hos dem gør jeg ikke igen.

Hej Nick

Jeg beklager alt det postyr du måtte igennem for, at bestille en telefon.

Når man bestiller en mobiltelefon på vores hjemmeside, så modtager man umiddelbart ordrebekræftelsen ca. 24 timer efter man har bestilt telefonen, så det undre mig meget, at du ikke har modtaget en eneste, hvis telefonen blev bestilt 4 gange.

Du må derfor meget gerne sende en mail til isupport@yousee.dk, så jeg kan undersøge om der har været en teknisk fejl.

I mailen må du gerne skrive dit telefonnummer, samt teksten af denne anmeldelse også vil jeg prøve, at undersøge det nærmere.

Jeppe

Bland selv kanaler er en Ommer!

Valgte "bland selv kanaler" på hjemmesiden, hvilket forløb hurtigt. Stor var min skuffelse da der et par dage efter lå en seddel fra en Yousee teknikker på at han havde lavet mit signal om til grundpakken.. Så nu kan mit sekundære TV, samt harddiskoptager kun optage programmer fra grundpakken. Mit primære TV med kort fungere ok.
På mine ordrebekræftelser står der at jeg mellempakken, hvilket jeg altid har haft.
Efter et par telefonopkald, har jeg fået at vide at man går et trin ned i pakkestørrelse når man vælger "bland selv", hvilket må stå med småt et sted på hjemmesiden, for jeg har endnu ikke set det.
Så "bland selv" er ikke optimal når man får en nedgradering, selvfølgelig kan man vælge de kanaler der "forsvandt", men hvor er så fordelen, især når det også går ud over de sekundære TV/harddiskoptagere, ja jeg kunne købe en box til 99 kr/md, hvilket vil give mig en ekstra udgift på 2376 om året.
Det er en Ommer YouSee.

Hej J.Eriksen

Jeg beklager at du ikke finder vores nye produkt tilfredsstillende.

Det fungere sådan, når du vælger Tv med Bland selv, så nedgradere vi kundernes Tv pakker til grundpakken og ligger derefter ens bland selv kanaler på et YouSee kort.

Vi skriver inde på vores hjemmeside under " Bland selv Tv":
Bland selv-kanaler ligger på et kort, og du skal derfor bruge en digital kortlæser eller boks og et kort til hvert tv, der skal vise kanalerne.

Dårligt og svigtende signal

Onfone blev opkøbt af YouSee, derfor blev jeg 'tilkøbt' til Yousee. Det ville også være okay, såfremt signalet blev bibeholdt eller bedre.

Efter opkøbet er signalet til mobiltelefonen meget ringe og ofte er der ikke signal. Jeg modtager ikke mine opkald pga. svigtende signal - og derfor har jeg langt flere beskeder end normalt.

Hvilke planer har YouSee med forbedring mobilsignalet og hvornår? Hvis ikke der sker væsentlige forandringer inden Maj 2014, finder jeg en anden udbyder.

Hej Lotte

Da YouSee overtog Onfone, så ændret vi ikke på signalet. Vi bruger stadig TDC landsdækkende netværk.

Hvis du oplever forringet kvalitet på netværket, så vil jeg gerne se nærmere på det, da det ikke er vores hensigt, at du skal miste dine opkald, eller blive afbrudt midt i en samtale.

Du må derfor gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive din fulde adresse, telefonnummer og teksten af denne anmeldelse, så vil jeg nemlig se nærmere på dæknings forholdende i dit område.

Du kan allerede nu via dette link se, hvornår vi udbygger vores master i dit område:

hvor blev signalet af

igen igen ingen signal hvad sker der??????????? det er næsten altid i weekender det sker hvorfor??????????????

Hej Alice

Det er beklageligt du mister signalet i weekenden, det er skam ikke vores hensigt.

Du må meget gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive din fulde adresse, samt teksten af denne anmeldelse, så vil vi se nærmere på dit signal.

Forfærdelig kundeservice!!!!!

Hej!
Jeg kunne, som kunde gennem mange år, godt tænke mig at vide, hvorfor jeg gang på gang skal trues med lukning af tv og internet og opsigelse af abonnementer pga en fejl, som I bliver ved med at begå?? Jeg har for flere år siden lavet en aftale med jer om, at alle regninger skal sendes op til kommunen, da det er dem, som skal betale regningen. Alligevel bliver I ved med at bryde den aftale, og sende regninger til mig. Også selvom både min sagsbehandler og jeg gentagende gange, har kontaktet jer, for at minde jer om aftalen!! Jeg bliver hver gang garanteret, at "nu er tingene i orden, og nu skulle det ikke gerne ske igen", og nu står jeg igen med en regning, samt trues med lukning af alt. MIN REGNING SKAL BETALES AF KOMMUNEN, HVOR MANGE GANGE SKAL JEG SIGE DET??? Jeres Kundeservice er simpelthen så rædsom, inkompetent og mangelfuld! Jeg har, som sagt været kunde hos jer i mange år, og kan simpelthen ikke forstå, hvorfor jeg skal behandles så elendigt?? Stop med at bryde de aftaler, som I selv indgår, og hold det I lover!! Alt andet er ekstremt uprofessionelt af jer!

Hej Nina

Det er meget beklageligt, at regningen bliver sendt forkert. Jeg skal ikke desværre ikke kunne sige, hvad der til grunde for denne fejl, men jeg vil meget gerne undersøge det nærmere.

Du må derfor gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit kundenummer, samt teksten af denne anmeldes, så vi kan få bragt regningerne i orden, så de fremadrettet kommer til den rigtige betaler.

Jeppe

sender gebyr/rykker efter alt er afleveret !!!

Efter at have afleveret min yousee boks i september og opsagt mit abonnement, så sender de stadig regninger på film og selve boksen, de sender regninger på beløb fra 80 kr. Til 1500 kr. Og truer med inkasso hvis man ikke betaler dagen efter.

Har modtaget kvittering for at boksen er afleveret og at det hele skulle være i orden ca. En uge efter afsendelse.

Så sent som i dag modtager jeg igen en regning fra dem, og det har jeg gjort hver måned siden opsigelse. Hver gang har vi snakket med deres kundeservice og bedt dem om at trække dem tilbage og slette mig fra deres system, har de sagt at det hele skulle være i orden og at jeg ikke vil modtage flere regninger.

Men næ nej.. dette er meget frustrende og tidsspilde uden sammenligning. Det kan virkelig ikke passe at der skal advokat ind over for at få dette stoppet. GØR NOGET NU, tak...

Hej Stefanie

Det er skam ikke vores hensigt, at sende rykkere ud til tidligere kunder, som har opsagt deres produkter. Jeg beklager meget, at dette er tilfældet.

Du må meget gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit tidligere kundenummer, samt teksten af denne anmeldelse, så vil jeg meget gerne undersøge sagen nærmere.

YouSee service

YouSee service er som altid til 🌟🌟🌟🌟🌟. Super.

Teknikeren kom aldrig

Teknikerbesøg, aftalt fredag d. 11/4-14 mellem 12-15
kl. 14.30 har jeg modtaget en sms, at fejlen er rettet, hmm ... men hvor ?? ikke hos mig.
Nu har jeg igen fået aftalt et nyt tidspunkt, efter Påske. Håber denne gang bliver det til noget :-(
Irena Friedhofer

Hej Irena

Jeg beklager at teknikeren ikke er mødt op på det aftalte tidspunkt. Det er selvfølgelig beklageligt.

Godt at høre, at du har fået aftalt en ny tid, med vores support afdeling.

Jeppe

God service, men ubehøvlet teknikker!

Fik ordnet mit svage tv signal, indmaden i tv bogen havde åbenbart fejl, så den blev udskiftet. Men teknikkerne var helt igennem ubehøvlet og jeg føler lysten til at give tilbage, ved et evt nyt besøg.

Hej Chris

Vi beklager at du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med besøg fra én af vores teknikere.

Hvis du sender os en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller adresse så undersøger vi sagen nærmere.

Hvorfor...?

Hvorfor svarer de bekræftelser, man får ind af døren efter at have talt med en sælger, aldrig til det, man har aftalt med sælgeren? Er det mon fordi sælgerne har mere travlt med at sælge end at behandle kunderne ordentligt. Kære YouSee, det er bare ikke godt nok. Jeg føler mig meget provokeret af Jeres metoder. Flink fyr, I sætter til at ringe til mig, men at han ikke kan overdøve en hujen og råben i baggrunden, hvor man tydeligt kan høre, at "... det går skide godt. Vi er snart i mål...". Det virker provokerende på mig. Fint nok; I skal jo også have Jeres til at løbe rundt.

Jeg bliver bare endnu mere provokeret, når jeg så får en kvittering ind via mail. En kvittering, der for det første ikke lever op til det, den flinke fyr lovede - "jeg garanterer at du har 30Mbit ind i huset". Øh, nej... for kvitteringen lyder på 15!!! "Jeg sætter dig til, at du først skal betale fra 10. juli, så har du god tid til at prøve det af og tid til at opsige dit abonnement hos TDC." Nå? Det kan jeg ikke se nogle steder. Derimode står der, at jeg har 14 dage til at afprøve kvaliteten af Jeres produkt.

Kære YouSee, jeg håber, at jeg kan regne med det, Jeres flinke fyr lovede mig i telefonen.

UPDATE:
Jeg vælger at nedgradere min vurdering fra 3 til 2 stjerner. Se min kommentar nedenfor.

Hej Jesper

Hvad du bliver lovet af én af vores sælgere skal naturligvis stemme overens med det produkt du så rent faktisk modtager og skal sætte til derhjemme - selvfølgelig! Vi beklager mange gange at dette ikke har været virkeligheden og det vil vi meget gerne følge op på.

Når man ringer ind skal der heller ikke være en hujen og råben, så man får det forkerte indtryk af vores telefoniske support/kundeservice.

Vi håber at du vil sende os en mail til isupport@yousee.dk med din adresse og kopi af dette indlæg, og så vil vi undersøge sagen vende tilbage til dig.

Du må gerne skrive i mailen hvad du helt konkret var blevet lovet.

Uprofessionelt

Jeg har igennem nogle år været kunde hos YouSee(Not) og det er med blandede følelser. Jeg oplevede problemer med YouSee Play (boks) og efter mere end 3 mdr. og mange timers dialog frem og tilbage og div. tests og udskiftninger, fandt vi ud af at mine fejl skyldtes dårligt signal så jeg anskaffede en antenneforstærker og så var det problem løst.
Jeg kan ikke se Web-TV siden man indførte Verimatrix´s ViewRight og dette problem er ikke løst endnu (ca. 3 mdr.) - jeg kan se Web-TV på smartPhone men ikke på stationær PC, bærbar og ej heller tablet.
For nyligt flyttede jeg to mobilnr. til YouSee (og det skulle jeg aldrig have gjort) og her har jeg ikke modtaget PIN-kode til aktivering.
Jeg har indgået aftale om bland-selv abonnement. og dette betød at jeg tirsdag og onsdag ikke kunne se en del af kanalerne i Fuldpakken (fodboldaften, ærgerligt, ærgerligt - kundeservice har åben fra 8 - 17 og her går jeg på arbejde). Det viste sig at man skulle anvende et andet OperatørID (111) - det var jo ikke let at vide. Da jeg så endelig finder ud af dette, mister jeg alle mine Favoritkanaler (YouSee boks) og må reetablere disse - det tager tid!!!!
Jeg modtager regning på aftaler som jeg har betalt og ringer med det samme til YouSee Kundeservice og her får jeg at vide at de vil sende nogle kreditnotaer i løbet af en 14 dage (ca. kr. 1000).
Jeg er rystet og målløs over at en sådan forretning, lader sig gøre i år 2014 men YouSee(Not) har monopol så jeg kan ikke finde lignende andre steder - så vil jeg miste kanaler eller lign.
Jeg overvejer dog at opsige alt fra YouSee som jeg troede, havde skiftet karakter siden TDC-dagene (pyh-ha da da da) men kulturen har åbenbart ikke ændret sig.

Hej Carl-Erik

Angående de fejl du oplevede på YouSee Plus - altså dit tv-signal, som blev afhjulpet ved opsætning antenneforstærker, så skal vi minde om, at man som kunde selv har ansvar for denne del af installationen da denne er ens egen.

Med hensyn til Web-tv og Verimatrix, vil vi gerne vide mere om hvilke enheder du helt præcist oplever problemer på.

Med hensyn til pin-kode, så vil vi gerne undersøge dette hvis vi får dit nummer.

Infoen omkring netværksnummer 111 kunne godt være bedre på Mit YouSee og det er noget vi arbejder på at tydeliggøre.

Send os en mail til isupport@yousee.dk med et kopi af dit indlæg her, så skal vi nok følge op på sagen og vende tilbage med et svar på alle punkterne.

Kasper

Tilfreds kunde gennem flere år.

Jeg har via en underleverandør til YouSee TV, telefon samt bredbånd gennem min boligforening og har aldrig problemer, derudover har jeg en boks med ekstrakanaler og det har virket fint siden dag et og har jeg endelig haft et problem, har jeg altid fået hjælp via kundeservice, som har løst problemerne, så jeg er ganske tilfreds med YouSee!

Ubrugeligt bredbånd og dårlig service - er det sådan Yousee vil opfattes?

Jeg skiftede fra Fullrate til Yousee for at opnå fordelen ved kombinationen af tv og bredbånd. Fra dag ét har jeg oplevet en væsentlig dårligere bredbåndforbindelse. Med min tidligere Fullrate trådløse router kunne jeg på en 35/5 forbindelse arbejde problemløst i hele mit hus. Nu oplever jeg at jeg med min 60/20 kun har 3/1 med mindre jeg sidder i samme lokale eller lokalet oven over. Henvendelse til kundeservice gav intet resultat. Som andre her på siden havde jeg samme oplevelse af denne ”service”. Efter at have ventet 30 min, og blevet stillet om, var det eneste svar medarbejderen kunne give, at de ikke kan garantere hastighed på trådløs forbindelse, og der bestemt ikke var noget galt med deres modem, ej heller selv om jeg tidligere havde god forbindelse med samme opsætning, bare hos Fullrate. Tilbage sidder jeg nu med en ubrugelig forbindelse, men det interesserer ikke Yousee, som tilsyneladende ikke ønsker at have tilfredse kunder. Hvad hjælper det at kunne streame sine kanaler når forbindelsen er i slowmotion? Nu afventer jeg at der går 2 uger! for at Yousee kan svare på min skriftlige henvendelse (svar tid i følge deres hjemmeside). Giver dette heller ikke noget brugbart resultat, må jeg konkludere at yousee ikke er i stand til at levere varen, som andre spillere på markedet og ikke behandler sine kunder med respekt.

----- 9.4.2014 Svar til Yousee ------

Tak for svaret – dejligt at kunne få et hurtigt svar denne vej. Ikke at det bringer mig noget nyt, for som jeg skriver og har kommunikeret til supporten, fungerede den tidligere Fullrate router fra samme position og er ikke generet af andre på samme kanal. Jeg har allerede skrevet til jeres support og afventer svar. Det vil være rart om dette svar kunne komme lige så hurtigt som her på Trustpilot og ikke skal vente de 10 dage som der står det vil tage!

Hej Pernille

Vi vil meget gerne kigge nærmere på din forbindelse og vi forstår frustrationen ved ikke at have en funktionel forbindelse.

Selvom vi ikke garanterer et trådløst signal, så kan man f.eks. prøve at skifte kanal på modemmet.

Følgende guides giver dig gode råd og hjælp til at forbedre det trådløse signal.

Gode råd til trådløst bredbånd og placering af dit modem:

Gode råd til trådløst bredbånd og placering af dit modem:

Du er også velkommen til at sende os en mail til isupport@yousee.dk hvis du ønsker yderligere kontakt med os.

Kasper

Mangel på respekt over for kunderne.

Er desværre tvunget til at have YouSee, da ejerforeningen har en fælles opkobling.
De laver ikke andet, end at vildlede brugerne, og tag den som gidsel.
Starte med deres bredbånd, som de bare skruer op for hastigheden og prisen, uden at spørge kunderne om der er behov for det.
Her sidst med bland selv, som lyder godt i reklamerne, med når man så skal vælge kanaler, bliver man vildledt med en liste, på hjemmesiden, over de kanaler man har, når man så har valgt bland selv kanaler, viser det sig at listen ikke passer, og man derefter mangler kanaler, som man gerne vil se. Efterfølgerne kan man ikke ændre bland selv kanalerne, selv om det er det YouSee reklamer med.
YouSee overlever kun, fordi foreninger har skrevet kontrakt med dem.

12-04-2014
Har nu prøvet at kontakte isupport@yousee.dk, uden resultat. Man får kun et ligegyldig svar, som ikke kan bruges til noget. Når jeg er logget ind på YouSee, kan jeg kan stadig ikke selv ændre kanalerne, og listen over mine kanaler passer stadig ikke til virkligheden, Så hold jer fra YouSee hvis i kan.

Hej Rikke

Vi er kede af at du føler dig vildledt og taget som gidsel.

Med hensyn til bredbånd så regulerer vi løbende abonnementerne så de er attraktive og konkurrencedygtige og ønsker man ikke disse ændringer, kan man uden beregning, i en periode skifte til en anden hastighed.

Hvad angår Tv med Bland Selv så er jeg ikke helt med på hvad du mener med at listen ikke passer, men vi vil meget gerne høre nærmere fra dig, så vi kan få lavet en pakke du er tilfreds med.

Kanalerne kan ændres 1 gang om måneden.

Du må meget gerne sende os en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller adresse samt kopi af dette indlæg.

Mange års tilfredshed.

Jeg har haft yousee i ca 11år aldrig haft problemer, ved nyt køb eller support hjælp.

Hej Joan

Fantastisk, det er dejligt at høre:)

Dan

ELENDIGT & HÅBLØST UPROFESSIONELT Yousee TV-boks med vælg selv kanaler

Har nu haft You See mellem pakke med diverse "vælg selv kanaler" i hele 12 dage og hele. 3 dage, hvor det virkede. I skrivende stund har jeg et skønt farve udflydende udefinerbart billede på mit TV.... mens andre kanaler står kniv skarpt (SÅ NEJ - DET ER IKKE MIT TV DEN ER GALT MED .... )
Når jeg ringer, for gud ved hvilken gang - til de unge mennesker på Support funktionen - ja så ved de ikke, hvad de skal stille op - for en sådan fejl har de aldrig været præsenteret for før...... bevares - de er høflige og serviceminded - men bare ikke klædt på til at forsvarer dette elendige produkt.
Jeg har i løbet af disse 12 dage, hængt i telefonen og ventet og ventet -og foretaget ombytning af boksen (for først troede man at det var den, det var galt med) - skiftet batterierne i den elendige fjernbetjening - ikke at det blev bedre af det, men så er den fejl da udelukket!!! Sågar har der været tekniker ude, som konstaterede, at kollegaen IKKE havde udført det han skulle - endsige fejlsøgt og efterkontrolleret inden sagen blev lukket og afsluttet ....MEN DET GJORDE HAN VIST HELLER IKKE SELV - for nu er jeg IGEN et sagsnr. og må pænt vente mindst 2 dage på en teknikker ...
DETTE PRODUKT BURDE FORBYDES PÅ MARKEDET. DET MÅ PÅ ALLE MÅDER FRARÅDES ENHVER, AT INDLADE SIG PÅ DET.
OVERVEJER AT GÅ VIDERE TIL FORBRUGER OMBUDSMANDEN FOR AT FÅ STOPPET DETTE VANVID.
EN RIGTIG SUR OG UTILFREDS KUNDE - Helle Pabst

Hej Helle

Det lyder som en rigtig irriterende fejl du oplever, men ikke destro mindre er det noget der kan løses nettop ved et eventuelt teknikerbesøg.

Det du oplever er højst sandsynligt indstråling, som vil kunne rettes ved udskiftning af antennekabler, eller som teknikeren skal rette ude i anlægget du får signal fra. Det er altså ikke et generelt problem det du oplever, men et lokalt problem som vi som jeg kan forstå, også er ved at få rettet med et tekniker besøg.

Det er rigtig uheldigt at du har fået så dårlig en start på Tv med Bland Selv, som er et rigtig godt produkt.

Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os på isupport@yousee.dk med din adresse og en kopi af det du har skrevet her.

Dan

Tilmelder dig produkter uden din accept - Og sender dig rykkere bagefter

Lad vær med nogensinde at vælge YouSee.
Opsagde mit internet hos YouSee til den 16 februar. Derefter satte jeg flytning til den 1/3 med valgte ikke noget produkt.
Efterfølgende var jeg inde og kigge på deres priser på den nye adresse. men da de var for dyre valgte jeg at gå til noget andet.
Vi er altså enige om at jeg kun KIGGEDE.
Efterfølgeende får jeg et brev om at jeg er blevet afmeldt på denne adresse. Men jeg sørme også lige skal tilmeldes en 60/12 med Bland selv.
Det høre ingen omstændigheder hjemme i god skik. Bare fordi man har kigget på priser så er dette ikke ensbetydnende med at man har lyst til at have et abb..
Den anden udbyder er godt nok også TDC men de pådutter dig ikke noget du ikke har bedt om.
Skal ALDRIG nogensinde ha' YouSee hverken TV Mobil eller Internet

UPDATE!!!
Efter jeg havde ringet ind og fået afmeldt jeres **** den 1. marts modtager jeg i dag den 5/4 en RYKKER. Hvis i ikke snart ser og får fingeren ud og får det stoppet så melder jeg jer til forbrugerrådet......
I får ingen penge for noget jeg ikke har tilmeldt mig.....

Hej Mads

Jeg har modtaget en mail fra dig omkring denne sag.

Vi er nu i gang med, at undersøge hvad der er sket.

Vi vil derfor besvare dig fremadrettet på denne mail.

Mød os her

YouSee Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en generel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

Ring til os på telefon 70 70 40 40

Indlæs dine kanaler digitalt

Hvis du mangler en kanal, og du har den
tv-pakke, kanalen tilhører, skal du indlæse dine kanaler igen. Du får den bedste billedkvalitet, hvis du indlæser kanalerne digitalt.

Kundeservice har åbent hverdage
kl. 8 - 18.30

I weekenden og på helligdage holder Kundeservice lukket.

Har du problemer med dine YouSee produkter, skal du ringe til YouSee's Support på 70 70 40 40

Supports åbningstider i hverdage er
kl. 8 – 20

I weekender og på helligdage
kl. 10 – 20

Visit YouSee