YouSee reviews

YouSee reviews

Acceptable
6.1

Løgne og uacceptabel ventetid

Jeg var kunde hos Onfone gennem en længere periode, og det kørte fint. Da de så blev overtaget af YouSee, der valgte jeg og familie, at kigge efter nogle abonnementer der passede os bedst muligt, og valget faldt så på CBB. Selvfølgelig ville YouSee ikke lade os skifte, før der var gået en måned, og det er jo fair nok, omend træls.

Vi stod så til at skifte den 10. marts 2014, og det gjorde vi så. Vi fik INGEN information om, hvornår vi ville få overskyden indbetaling tilbage, og jeg måtte ringe flere gange over de næste par uger, hvor jeg fik den ene løgn efter den anden. Omkring d. 10. april, fik jeg så at vide, at der kunne gå op til 60 dage, fra abonnementet var lukket, før man fik sine penge tilbage. Jeg brokkede mig klart og tydeligt, fordi jeg skulle ringe mindst 7 gange i løbet af en måned, for at få denne information, og så skulle det tage dem 2 måneder at betale mine penge tilbage. Det er til grin, og lugter langt væk af, at man udnytter pengene til renter, da der intet er, der forhindre dem i at betale tilbage dagen efter abonnementet er lukket.

Nu sidder jeg så, ca. 40 dage efter jeg skiftede teleselskab, og jeg har lige fået en mail - d. 23. april 2014, om at jeg skal give dem mit kontonummer og registreringsnummer, og SÅ kan der gå 60 dage før jeg får mine penge. Dvs. jeg kan risikere at skulle vente 100 dage på at få MINE penge tilbage. Dette vil jeg helt klart fortælle ALLE der overvejer at bruge YouSee til mobiltelefoni, da det er helt grotesk og grådigt!

Før dette havde jeg kun haft en positiv oplevelse af Onfone, og kunne sagtens have set mig selv flytte tilbage til dem, hvis de fik et produkt der passede bedre til mine behov, men de er nu udelukket som valg de næste mange, mange år!

Mærkelig forretningsform

Jeg undrer mig utrolig meget over, at man som kunde ved Yousee ingen fordele får.
I min husstand har vi fuldpakke tv, 60mbit internet og 2 mobilabonnementer. Vi betaler på den meget gode side af 10.000 kr om året, til Yousee.
Jeg har flere gange forgæves forsøgt, at få en form for fordelspakke når vi nu har samlet alt hos dem. Det bliver afvist - gang på gang. Den seneste gang, fik jeg fortalt at hverken tv, internet eller mobiltelefoni arbejdede sammen. Det kunne jeg vel nok forstå.
Det er som sådan også fair nok. Jeg mener bare dette er en MEGET underlig forretningsform. Desværre er det eneste vi kan modtage af tv og internet, hvor jeg bor, Yousee. Dog vil vi selvfølgelig skifte i sekundet vi er færdige med studierne og køber hus.
Meget lidt, kan gøre mange kunder glade. Men det erfarer Yousee nok, når folk begynder at åbne øjnene noget mere.
Jeg ærgrer hver gang jeg kan se der er trukket det kvartalvise HØJE beløb til Yousee, og kan kun se frem til dette snart er slut.

Godt og skidt

Er lige flyttet og har gennem min lokale antenneforening yousee tv. Men jeg undrer mig over at jeg kun kan se 1/3 af de digitale kanaler på mit tv (NAD 46 B4) Godt nok er tv´et 2 1/2 år gammelt, men jeg tænker, at enten så burde man kunne se alle digital kanaler eller ingen. Hverken min antenneforening eller yousee har kunne løse mit problem :-/ Jeg kan se alle kanaler på min iPad, så lidt positivt er der da..

Hej Persona

Det virker en smule underligt, at du kun kan se 1/3 del af dine digitale kanaler.

Det kan muligvis være, at der er noget galt med dit antennekabel.

Jeg vil gerne se nærmere på det, så du kan se alle dine digitale kanaler. Du må derfor gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive din fulde adresse, samt teksten af denne anmeldelse, så vil vi undersøge det nærmere.

Ingen 4G dækning, leverer ikke havd de lover og sælger der direkte lyver

Hold jer væk fra yousee. Deres 4G net er ikke eksisterende og det bedste jeg kom på var en 3G der var også langsommer end jeg kendte selv i København. Deres sælgere lyver og bagefter siger de at kunden har misforstået. Generalt dyrere end de andre selskaber med langt bedre service. Hvis jeg kunne ville jeg have givet 0 stjener. Please trustpilot tilføj mulighede for at give 0 stjerne.
Armin found this review useful

Hej Homayoon

Jeg beklager, hvis du er blevet lovet noget af sælger, som ikke er blevet lovet. Nu kender jeg ikke til sagens kerne, men vil gerne høre mere om det. Du må derfor gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit telefonnummer, samt teksten af denne anmeldelse, så vil jeg se nærmere på sagen.

Vi køre på TDC landsdækkende forbindelse. TDC er forsat i gang med, at udvikle på deres 4G net, men de dækker storbyerne og andre områder i landet. Du kan se 4G dækningen her: http://daekning.tdc.dk/4g_daekning.html

Falsk reklame & dårligt signal

Jeg har Yousee, og har jeg haft i MANGE MANGE år.
Da jeg så reklamen om, at man kunne lave sin helt egen tvpakke, og frit vælge sine kanaler tænkte jeg; "Weeeeeeh! Endelig!",
men glæden var kort...

Gik ind på Yousee´s hjemmeside og så til min skuffelse, at for det første så er man stadig tvangsindlagt til at skulle have de 25 faste kanaler, udover det så kan man kun blande ekstra kanaler med mellem og den store pakke... HM!

Det synes jeg sgu er for dårligt!
Jeg forstod deres reklame som at man frit kunne vælge ALLE sine kanaler (og alle jeg har talt med om det har forstået det på præcis samme måde).

Der er SÅÅÅ mange kanaler jeg ALDRIG ser på, ud af de 25 kanaler har jeg talt at der er 17 som jeg IKKE gider glo på! Hvad skal jeg dog med alle dem!?
Og hvorfor er det lige at kanaler som tv3, tv3+ & Zulu ikke er en af de faste!?
Giver INGEN mening!

Det optimale havde været hvis man helt selv kunne vælge ALLE sine kanaler, og så kunne man sige, at man fx skulle vælge et minimum antal kanaler for at kunne det, det ville være fair nok, men befri mig dog fra alle de komplet ligegyldige kanaler som svenske og andre udenlandske kanaler jeg alligevel ikke benytter mig af!!

Yousee ville kunne skovle en del flere kunder til sig, hvis de gad at tilgodese deres kunders behov, tænk at de ikke selv kan se det... underligt.

Og så læste jeg lige i en anden anmeldelse herinde, at man åbenbart skal anskaffe sig en boks for overhovedet at kunne lave det der bland-selv!
Ja flot, hvad er så lige besparelsen i dét hva!? *Ryster på hovedet*

Og så til det dårlige signal.. det ikke fordi at det er et hverdagsproblem... og dog! For i perioder er det faktisk! Og jeg bor IKKE langt ude på landet, bor i Hovedstaden.
Jeg oplever tit at kanalen går i kage og så er der bare sort skærm! Specielt om sommeren.
Ved ikke hvordan det er hos andre, men vil se at lede efter om jeg kan få tilgodeset mine behov et andet sted nu...

Ved ikke helt hvor mange stjerner jeg skal give, men grundet den falske reklame, så får de kun 2.
Laver dog gerne min "mening" om den dag de ændrer tingene.
Armin found this review useful

Hej Silja

Jeg beklager, hvis du ikke finder vores nye produkt attraktivt.

Grunden til, at du skal have grundpakken, som minimum skyldes, at du skal have et aktivt Tv signal. De nye bland selv, kanaler man vælger bliver lagt over på et kort, så man kan se kanalerne der. For at dette kort virker, så skal man have et aktivt Tv signal, via ens antennestik.

Man er ikke tvunget til, at have en boks for, at se ens Bland selv kanaler, men man kan derimod købe en kortlæser, så man kan sætte sit YouSee kort i, hvis ens fjernsyn kan modtage digital kortlæser.

Jeppe

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

ganske tilfreds, men...

Jeg var ganske tilfreds med min forbindelse. Meget stabil hele døgnet, og endda hurtigere end hvad hastigheden burde være :-)
Det eneste der trækker ned var at jeg var tvunget til at have en tv-pakke. Desværre ser jeg alt for sjældent tv, og derfor var det spild af penge for mig, som er studerende. Jeg er nu skiftet til en anden ISP.
Tak for jeres fine service YouSee. Jeg vil muligvis gerne skifte tilbage, hvis man bare ikke var tvunget til at betale for en tv-pakke!

Generelt dårlig dækning og lidt sjusket service

Jeg har været kunde hos Onfone i snart 5 måneder. Jeg blev selvfølgeligt lokket til med et knald godt tilbud på vores mobilabbonomenter. Prisen har der ikke været noget at klage over.

Men for at starte med den lidt sjuskede service havde jeg en medarbejder i røret da vi var ved at skifte selskab og gav ham forskellige oplysninger. Da han mener han har fået nok oplysninger fortæller jeg ham at vi har i en iPhone 4s og en iPhone 5 fordi vi gerne vil have simkort der passer dertil og alt lader til at være fint. Den første smutter var at de to simkort ikke passer i størrelsen til de to telefoner. Den næste smutter var at Onfone fik byttet om på abbonomenterne til telefonerne. Den tredie smutter var at de så krævede en række gebyrer for at bytte om på abbonomenterne (som de så senere fjernede efter jeg havde ringet til dem nogle gange).
Den fjerde smutter var, at de kun havde meldt den ene telefon til pbs da jeg i telefonen gav alle oplysninger så det direkte kunne meldes til pbs inden vi startede. Det resulterede i anden dag med onfone fik jeg en sms om at jeg skyldte penge og mit abbonoment ville blive lukket ned hvis jeg ikke betalte.

Det kan jo tænkes at jeg igennem alt dette bare har været lidt uheldig med onfone, men omvendt er der ingen tvivl om at jeg lagde vægt på brug af data fra min telefon da deres sælger kimede mig ned. Jeg brugte data til at streame musik og film og til min pc når jeg var ude. Jeg lagde vægt på at ville have adgang til 4g net, hvilket jeg på det nærmeste fik lovet kom i starten af 2014 og synes derfor jeg har fået rigtigt dårlig vejledning for det er enormt sjældent jeg er på 3g net og har endnu ikke oplevet det lovede 4g net. Med andre ord er streaming af musik og film ikke noget jeg har gjort i siden jeg skiftede til onfone og det er egentligt irriterende at betale for ekstra data når netværket er så dårligt at jeg ikke kan nå at bruge det jeg betaler for. Jeg bor i midtjylland og kan derfor først og fremmest beklage dækningen i områderne ved Silkeborg, Horsens, Viborg og Ebeltoft.

Jeg har generelt været utilfreds med min oplevelse med onfone og er i gang med at skifte tilbage til Telia. Det er lidt dyrere, men jeg har været kunde der i næsten 12 år inden jeg blev lokket til at prøve onfone og har ikke haft noget at klage over. De sidste penge telia skal have ekstra er i mit tilfælde godt givet ud.

Hej Jeppe

Som jeg skrev med hensyn til sim kort og PBS mener jeg det var en smutter, der kunne forekomme hvor som helst. Det ærgerlige er at der sker så mange smuttere i træk.

Med hensyn til 4G nettet synes jeg ikke det taler jeres sag, at jeg får at vide at der er adgang til 4G netværk når jeres sælger ved hvilken telefon jeg har og at den ikke er understøttet. Det havde nok gjort jeg havde fjernet nummer to stjerne og kun givet jer én.

Kasper

Hej Kasper

Først og fremmest, så beklager de problemer du har haft med tilmelding, af PBS og de forkerte simkort, som er blevet modtaget.

Det er selvfølgelig ikke i orden, at sælger lover noget, som vi ikke kan garantere.

Du skriver, at du har en Iphone 5. Vores 4G net understøtter desværre, ikke Iphone 5 frekvenser på 4G nettet.

Jeppe

Ja jeg fik signal - men min nabos signal døde 'langt under middel

Der kom en montør Ja da så flink ' ordnede mit signal. -Virker nu -
Men min nabo har ikke signal nu -Haha
Er det. Storm p - lånet lige naboens -
Ok en eller anden idiot har sat forkert numre på ledninger - Storm p
For en uge siden og taget mit signal 'da jeg var på Ferie viste jeg ikke NOGET -alså har nabo haft mit signal da jeg var på Ferie 'og nu har jeg. Hans - haha. Storm p

Hej Birthe

Jeg beklager, hvis vores tekniker er kommet til, at lave en fejl, som har berørt dit signal.

Godt at høre, at du ikke oplever problemer længere.

Hvis din Nabo stadig har problemer, med signalet, så må du gerne bede personen om, at kontakte os på isupport@yousee.dk, så vi kan undersøge problemet nærmere.

Jeppe

Lover én ting og gør noget andet.

Streamede film i går nat og brugte telefonen som hotspot. Jeg har tidligere været kunde hos onfone, som nu er overgået til yousee, og der har det altid været sådan at man får en advarsel ved 1g forbrug og en ved komplet forbrug. Jeg har sågår fået en sms der siger at betingelser og services ikke ændrer sig. Jeg har streamet på den måde mange gange før, så den advarende sms ser jeg selvfølgelig væk fra.
Imorges står jeg så op til intet mindre end 7 mail der siger at de hver har trukket 100 kr fra min konto. Jeg mindes bestemt også at have fået sat en spærre på overskred ved 300 kr hos onfone.
Kundeservice nægter at gøre noget ved det, til trods for at de har ændret deres vilkår og services imod deres egen udsagn.

Der udover så lød aftalen med onfone at der var opsigelse med øjeblikkelig virkning - hvor yousee har pålagt 30 dage. Endnu en gang modsiger de sig selv.

Jeg er overbevist om at de også bryder en hel røvfuld love. Rør det aldrig med en ildtang.

Hej Hans

Da YouSee overtog Onfone, så garanteret vi, at der ikke ville komme nogle ændringer i forhold til abonnementet og services.

Når man bruger sin data til datadeling, så kan man risikere, at ens data trafik forsvinder rigtig hurtigt, hvis man ser en film eller streamer. Vi modtager løbende takseringerne ind og derfor, kan man risikere, at ens data forbrug overskrider det maksimale forbrug. Vi har derfor en service, som hedder speeddrop, som nedsætter ens hastighed, så man ikke modtager en ekstra regning på data.

Onfone ændret tilbage i Juli 2012, opsigelses vilkårene. Så man havde 30 dages opsigelse fremfor ingen. Det er ikke noget vi har indført, men derimod bare bibeholdt det.

Når alt dette er sagt, så vil jeg gerne se nærmere på de manglende sms'er.

Du må derfor gerne skrive til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit telefonnummer, samt teksten af denne anmeldelse, så vil jeg undersøge det nærmere.

Ubrugeligt bredbånd og service

Bredbånd er brudt sammen, efter jeg kun har haft det i to uger, og teknikeren har aldrig tid til at komme. Der er ingen mulighed for at lave en aftale om morgenen eller om aftenen eller i weekenden. Kun måske en tid om ugen og kun midt på dagen, så jeg ville skulle blive hjemme hele dagen en tilfældig ugedag for at vente på ham. Det kan jeg ikke. Jeg har et arbejde.
Så nu har jeg haft to uger med bredbånd og derefter fire uger uden bredbånd.

Hej Lennart

Jeg vil meget gerne se nærmere på dit signal.

Du må derfor gerne skrive en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit kundenummer, samt teksten af denne anmeldelse.

Vores teknikere køre kun ud i dagtimerne mellem 08.00-16.00, men det er muligt, at få aftalt en specifik dato, så det vil passe bedst muligt ind i din kalender.

Jeppe

Kundeservice, kender I det ord?

Jeg opsagde mit mobilabonnement, og bliver så fejlagtigt trukket på min konto. Efterfølgende samtaler med kundeservice, munder ud i flg. svar fra Yousee's medarbejder:
1. samtale : Fisk, det ved jeg ikke lige. Men det kan jeg godt se. Okay, nu sætter jeg dem til udbetaling.
2. samtale: (en uges tid senere, og med en anden medarbejder): Jamen, der er sket en fejl. Vedkommende der har sat dem til udbetaling, er faktisk kommet til at debitere din konto. Vi skylder dig kr. 210,72 kroner. Hvis jeg lige får dit reg.nr og kontonummer sørger jeg for at vi sender pengene inden for 3 hverdage.
3. samtale (ca. 8 dage senere, igen en ny medarbejder): Jamen, der kan faktisk gå helt op til en måned, inden vi udbetaler. Vores net er nede(!) kan du ringe igen om et kvarter?
4. samtale (samme dag): Ja, vores net er stadig nede.

Jeg beder så denne medarbejder kontakte mig, når de stakler igen får net. Men tror jeg egentlig på det? Hvor lang tid bør der gå, før man får penge retur, som de uretmæssigt har trukket på min konto?
Desværre lever de op til alle mine fordomme. Og de personer der sidder i kundeservice har ikke de rette kompetencer til at udbedre fejl.

Hej Linda

Først og fremmest, så beklager jeg den oplevelse du har haft med vores kundeservice.

Jeg kan godt forstå dig, som kunde, at det er meget forvirrende at få flere forskellige ting at vide.

Hvis du er blevet trukket nogle penge, fra os, som er en fejl, så kan vi tilbage betale pengene inden for 3-5 bank hverdage.

Hvis du derimod er blevet opsagt og har pengene til gode, inde hos os, så vil du modtage beløbet retur ca. 30 dage efter opsigelsen.

Jeg vil meget gerne se nærmere på din sag. Vil du ikke send en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit telefonnummer, samt denne tekst af din anmeldelse, så undersøger jeg det nærmere.

Jeppe

Sublim oplevelse med besøg af Yousee teknikker!

Jeg havde problem med modtagelse af nogle enkelte digitale Tv kanaler.
Jeg fik en yders venlig professionel support af Yousee teknikker, der løste mit problem, til min fulde tilfredshed!
Havde i forvejen via tlf. aftalt tid for besøget, der blev bekræftet med SMS og præcist overholdt - TAK.

Yousee og Onfone ?

Er nu for tredje gang blevet ringet op af en "topsmart" sælger fra Yousee. Jeg er trofast kunde på tv og bredbånd - men har på intet tidspunkt givet Yousee tilladelse til at ringe mig op vedr. mobil telefoni ! Efter Yousee har overtaget Onfone, skal jeg love for der skal sælges nye abonnementer - men de "glemmer" at de overtræder markedsføringsloven (med vilje måske ?). Synes simpelthen det er for dårligt, at man skal kimes ned, og true med forbrugerombudsmanden. Når man så beder om at få en Chef i telefonen, bliver man fejet af med et - "fortsat god dag" Dut dut dut.
Sker det en gang til, bliver klagen fremsendt, med henvisning til denne postering.
Tjen da Jeres penge på det I er gode til - og lad os kunder vælge hvad vi vil have !!
MartinEE found this review useful

Hej Palle

Hvis du først har meldt videre til vores sælgere, at du ikke ønsker, at blive ringet op omkring salg af mobiltelefoni, så burde du også gerne være slettet inde via systemet.

Du må gerne sende en mail til isupport@yousee.dk, så vil jeg undersøge om du er blevet slettet via vores opkalds liste. I mailen skal du skrive dit kundenummer, det telefonnummer du bliver kontaktet på, samt teksten af denne anmeldelse.

Dårlig kundeservice

Jeg har ikke op levet en dårligere brugervenlighed af en hjemmesides layout, når man skal finde frem til deres telefon nummer for at ringe til yousee. Og nå man så endelig finder det, er det også uklart at finde frem til den rigtige afdeling.

Jeg har haft prøvet at købe et produkt hos yousee det gik fint nok end til jeg skulle færdig gøre min betaling og den sagde en fejl og der stod at produktet ikke var købt, men det var det åben bart. I min gode tro tænkte jeg at der ikke var sket noget og jeg prøvede igen et par gange. Efter den fjerde gang jeg prøvede tænkte jeg, jeg må heller prøve at ringe til kundeservice. Det sin tid at finde rund, og kom igennem flere afdelinger, men kom til sidst frem det rigtige sted og din hjælp mig fint nok og der fik jeg at vide at jeg havde fået bestilt fire, men jeg skulle kun bruge en og det fik de ordennet lige på stedet. Så gik jeg og ventet på at jeg skulle få min bekræftelse mail på at den var sendt men efter 14 DAGE var der ikke skete noget og der fik jeg nok. Jeg ringede igen kom fint nok igennem første gang og blev videre stillet til den afdeling hvor jeg skulle afmelde mit køb men i køen der til blev der LAGT PÅ, og det var dråben jeg ringede straks op igen og fik den afbestilt.

Så vis man vil købe nogle telefoner hos yousee skal man vente på det kan tage sin tid. Jeg har ellers været en tilfreds mobil kunde hos dem i næsten tre år, men at købe en telefon hos dem gør jeg ikke igen.

Hej Nick

Jeg beklager alt det postyr du måtte igennem for, at bestille en telefon.

Når man bestiller en mobiltelefon på vores hjemmeside, så modtager man umiddelbart ordrebekræftelsen ca. 24 timer efter man har bestilt telefonen, så det undre mig meget, at du ikke har modtaget en eneste, hvis telefonen blev bestilt 4 gange.

Du må derfor meget gerne sende en mail til isupport@yousee.dk, så jeg kan undersøge om der har været en teknisk fejl.

I mailen må du gerne skrive dit telefonnummer, samt teksten af denne anmeldelse også vil jeg prøve, at undersøge det nærmere.

Jeppe

Bland selv kanaler er en Ommer!

Valgte "bland selv kanaler" på hjemmesiden, hvilket forløb hurtigt. Stor var min skuffelse da der et par dage efter lå en seddel fra en Yousee teknikker på at han havde lavet mit signal om til grundpakken.. Så nu kan mit sekundære TV, samt harddiskoptager kun optage programmer fra grundpakken. Mit primære TV med kort fungere ok.
På mine ordrebekræftelser står der at jeg mellempakken, hvilket jeg altid har haft.
Efter et par telefonopkald, har jeg fået at vide at man går et trin ned i pakkestørrelse når man vælger "bland selv", hvilket må stå med småt et sted på hjemmesiden, for jeg har endnu ikke set det.
Så "bland selv" er ikke optimal når man får en nedgradering, selvfølgelig kan man vælge de kanaler der "forsvandt", men hvor er så fordelen, især når det også går ud over de sekundære TV/harddiskoptagere, ja jeg kunne købe en box til 99 kr/md, hvilket vil give mig en ekstra udgift på 2376 om året.
Det er en Ommer YouSee.
Silja P. and Armin found this review useful

Hej J.Eriksen

Jeg beklager at du ikke finder vores nye produkt tilfredsstillende.

Det fungere sådan, når du vælger Tv med Bland selv, så nedgradere vi kundernes Tv pakker til grundpakken og ligger derefter ens bland selv kanaler på et YouSee kort.

Vi skriver inde på vores hjemmeside under " Bland selv Tv":
Bland selv-kanaler ligger på et kort, og du skal derfor bruge en digital kortlæser eller boks og et kort til hvert tv, der skal vise kanalerne.

Dårligt og svigtende signal

Onfone blev opkøbt af YouSee, derfor blev jeg 'tilkøbt' til Yousee. Det ville også være okay, såfremt signalet blev bibeholdt eller bedre.

Efter opkøbet er signalet til mobiltelefonen meget ringe og ofte er der ikke signal. Jeg modtager ikke mine opkald pga. svigtende signal - og derfor har jeg langt flere beskeder end normalt.

Hvilke planer har YouSee med forbedring mobilsignalet og hvornår? Hvis ikke der sker væsentlige forandringer inden Maj 2014, finder jeg en anden udbyder.

Hej Lotte

Da YouSee overtog Onfone, så ændret vi ikke på signalet. Vi bruger stadig TDC landsdækkende netværk.

Hvis du oplever forringet kvalitet på netværket, så vil jeg gerne se nærmere på det, da det ikke er vores hensigt, at du skal miste dine opkald, eller blive afbrudt midt i en samtale.

Du må derfor gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive din fulde adresse, telefonnummer og teksten af denne anmeldelse, så vil jeg nemlig se nærmere på dæknings forholdende i dit område.

Du kan allerede nu via dette link se, hvornår vi udbygger vores master i dit område:

hvor blev signalet af

igen igen ingen signal hvad sker der??????????? det er næsten altid i weekender det sker hvorfor??????????????

Hej Alice

Det er beklageligt du mister signalet i weekenden, det er skam ikke vores hensigt.

Du må meget gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive din fulde adresse, samt teksten af denne anmeldelse, så vil vi se nærmere på dit signal.

Forfærdelig kundeservice!!!!!

Hej!
Jeg kunne, som kunde gennem mange år, godt tænke mig at vide, hvorfor jeg gang på gang skal trues med lukning af tv og internet og opsigelse af abonnementer pga en fejl, som I bliver ved med at begå?? Jeg har for flere år siden lavet en aftale med jer om, at alle regninger skal sendes op til kommunen, da det er dem, som skal betale regningen. Alligevel bliver I ved med at bryde den aftale, og sende regninger til mig. Også selvom både min sagsbehandler og jeg gentagende gange, har kontaktet jer, for at minde jer om aftalen!! Jeg bliver hver gang garanteret, at "nu er tingene i orden, og nu skulle det ikke gerne ske igen", og nu står jeg igen med en regning, samt trues med lukning af alt. MIN REGNING SKAL BETALES AF KOMMUNEN, HVOR MANGE GANGE SKAL JEG SIGE DET??? Jeres Kundeservice er simpelthen så rædsom, inkompetent og mangelfuld! Jeg har, som sagt været kunde hos jer i mange år, og kan simpelthen ikke forstå, hvorfor jeg skal behandles så elendigt?? Stop med at bryde de aftaler, som I selv indgår, og hold det I lover!! Alt andet er ekstremt uprofessionelt af jer!

Hej Nina

Det er meget beklageligt, at regningen bliver sendt forkert. Jeg skal ikke desværre ikke kunne sige, hvad der til grunde for denne fejl, men jeg vil meget gerne undersøge det nærmere.

Du må derfor gerne sende en mail til isupport@yousee.dk. I mailen skal du skrive dit kundenummer, samt teksten af denne anmeldes, så vi kan få bragt regningerne i orden, så de fremadrettet kommer til den rigtige betaler.

Mød os her

YouSee Kundeservice

Har du spørgsmål eller ønsker en generel vejledning til et af dine produkter, vil vi gerne hjælpe dig med at løse problemet.

Ring til os på telefon 70 70 40 40

Indlæs dine kanaler digitalt

Hvis du mangler en kanal, og du har den
tv-pakke, kanalen tilhører, skal du indlæse dine kanaler igen. Du får den bedste billedkvalitet, hvis du indlæser kanalerne digitalt.

Kundeservice har åbent hverdage
kl. 8 - 18.30

I weekenden og på helligdage holder Kundeservice lukket.

Har du problemer med dine YouSee produkter, skal du ringe til YouSee's Support på 70 70 40 40

Supports åbningstider i hverdage er
kl. 8 – 20

I weekender og på helligdage
kl. 10 – 20

Visit YouSee