Shampooshoppen.dk reviews

Shampooshoppen.dk reviews

Excellent
9.3

det er bare i ording

det er det beste køb jeg har gjort lenge

Super go oplevelse

Hurtig og nemt

Godt

Billige produkter og hurtig levering.
Review by confirmed purchaser

Nemt, bekvemt og hurtigt!

Jeg købte noget shampoo og balsam over shampooshoppen. De havde lige det mærke jeg ledte efter. Hjemmesiden er nem at overskue og der var ingen problemer med betaling og afhentning af produkterne. Fik løbende mails om hvor langt jeg var i processen. Kan kun anbefale denne shop!

Nemt

Det kan man roligt gøre det er nemt og hurtigt levring.

Super hurtig levering

Perfekt emballage og super hurtig levering - kan klart anbefales.
Review by confirmed purchaser

Fantastiske produkter - og lynhurtig levering:-)

Har du handlet hos Shamposhoppen før?? Ellers skulle du ta og prøve det. Min frisør fortæller mig altid, at det er vigtigt at jeg plejer mit lange hår med nogle ordentlige produkter, hvilket jeg naturligvis også gør. Jeg køber bare mine produkter hos Shamposhoppen i stedet for at købe dem hos hende. Hvorfor??? Fordi jeg kan få nøjagtig de samme produkter hos Shampooshoppen, bare billigere. Og leveringen, den er lynhurtig, jeg modtager som oftest min pakke 2 dage efter jeg har bestilt. Og så er der gratis levering når jeg køber for over 500 kr. Så det skal jeg heller ikke bruge penge på. Jeg er en fuld ud tilfreds kunde, det kunne du også blive:-)

HÅRLEKKERT

varene kom raskt som lovet, godt pakket og utmerkede produkter til rimeligere penge enn i butikk.

Hyggeligt at afhente hos Frisør Koch

Desværre havde frisøren travlt med kunder, da jeg skulle afhente, kunne derfor ikke få et snak om disse og andre produkter, måske næste gang. Ellers hurtig levering, gode varer, god pris.
Review by confirmed purchaser

Hurtig levering, billige priser og super varer.

Jeg handler der igen og derfor syntes jeg du skal prøve det, de har næsten alle de produkter du skal bruge.

Perfekt levering

Jeg bestilte en shampoo, og den blev leveret prompte uden forsinkelse. Meget let at gå til.

Mvh

Dorthe Lemke

Super hurtig levering

Nem at finde ud af og meget hurtig levering

God service.

Bestilte første gang i shampooshoppen, MEN IKKE SIDSTE GANG!! Alt gik som det var lovet. I har fået en ny kunde.

Godt

Jeg synes det er godt så der er ikke noget at klage over

For dyr levering

Endnu en gang bliver jeg vildt irriteret over, at jeg vælger at betale kr.50,- netop for at få min vare leveret hjem til min dør for at spare tid og så bliver pakken leveret midt på dagen hvor ingen er hjemme og så må jeg alligevel en tur på posthuset for at hente varen.
Næste gang kæber jeg det hos frisøren.
Eurohair ApS

Reply from Eurohair ApS

Kære Mia,

Jeg er ked af, at du føler, at vores service kun fortjener en enkelt stjerne pga. Post Danmarks levering midt på dagen.

Vi tilbyder også levering til Post Danmark pakkeboks, til GLS pakkeshops eller evt. dit arbejde alle billigere end privat levering med Post Danmark og med mulighed for at hente pakken, når det passer dig.

Du kan også helt gratis afhente dine varer enten på vort kontor i Allerød eller hos vores frisør i Skindergade i København.

Vi har svært ved at tilbyde flere muligheder, men ja, aftenlevering derhjemme, har vi ikke fundet en leverandør til endnu.

Jeg håber dog, at du bliver glad for din shampoo.

MVH/Shampooshoppen, Torben
Review by confirmed purchaser

God skælshampo til dyr pris

God og hurtig service ved Shampooshoppen .
Savner dog at trofaste kunder modtager specielle gode tilbud , for at belønne deres trofasthed.
Eurohair ApS

Reply from Eurohair ApS

Hej Henry,

Tak for din anmeldelse.

Hvis du tilmelder dig vores Tilbudsmail, så vil du modtage tilbud løbende. Jeg skal dog indrømme, at der ikke umiddelbart kommer tilbud på din skælshampoo.

Du køber den allerede til vores bedste pris, den er desværre rigtig dyr i indkøb.

Ha en god dag

MVH/Shampooshoppen, Torben

Meget hurtig levering.

Shampooen kan jeg ikke jeg sige så meget om endnu, da jeg kun har prøvet den to gange. Men håber den skiller sig ud fra andre shampoo jeg ellers har prøvet.. Jeg er blevet anbefalet af en ven at prøve den.
Hilsen
Mona
Review by confirmed purchaser

Hurtigt, lige til og fortrindelig service

Det er meget let og hurtigt at finde frem til lige det man mangler på hjemmesiden, men det aller bedste er klart produkt beskrivelsen til det givende produkt. Ventetiden var kort og alt som det skulle være. Jeg er en meget tilfreds kunde.
Review by confirmed purchaser

Nemt, hurtigt og effektivt!

Jeg har for første gang bestilt hårprodukter på nettet og var spændt på hvordan det ville være. Jeg er super overrasket over at bestille en eftermiddag og modtage pakken næste dag. Det kan da diges at være lyn hurtigt. Det er ikke sidste gang! Og selve bestillingsprocedure var uhyre nem og overskuelig.

mega shampoo

ja god side hurtig levering, men en fejl er bare at de streger butikken skal skanne ind de er mega svære at fange så man kan få pakken med hjem ,prøvede selv jeg kunne heller ikke skanne den ind

Shampooshoppen.dk -Support

Billig og hurtig fragt

Hos Shampooshoppen.dk har du frit valg af leveringsmuligheder: GLS pakkeshop kun kr. 29,- GLS erhverspakke kun kr. 29,- Post Danmark privatlevering kun kr. 49,- Ved køb over 499,- er der GRATIS levering med din foretrukne metode. Langt de fleste af vores pakker sendes samme dag, så du hurtigt får din pakke.

Kæmpe sortiment

Vi har et af Danmarks største sortimenter indenfor hår- og stylingprodukter. Vi fører de fleste store mærker, som du kender fra din frisør - bare billigere. Få fx. store rabatter på American Crew, D:fi, GB by GUN-BRITT, GHD, ID voks, Moroccanoil, Redken og mange flere.

Nyhedsbrev og Facebook

Tilmeld dig vores Tilbudsmail og deltag i vores konkurrence om et gavekort på kr. 1.000,- til Shampooshoppen.dk HVER MÅNED. Vi trækker lod ultimo hver måned og vinderen får direkte besked. Og så får du selvfølgelig også eksklusive tilbud kun for dig. Vil du have endnu flere gode tilbud, så klik "Synes godt om" vores facebookside www.facebook.com/ShampooShoppen

Om virksomheden

Salg af eksklusive hårprodukter med op til 60% besparelse, kæmpe sortiment med alle mærker indenfor hårpleje og styling. Altid billig ID og D:fi voks hos Shampooshoppen.

Visit Shampooshoppen.dk

Write to: info@eurohair.dk