Salling reviews

Salling reviews

Acceptable
5.7

God service og hurtig levering !

Købte online, Normann Krenit skål, kom næste dag med posten :)
Her vil jeg købe igen.

Elendig service og ufattelig ligegyldighed fra kundeservice

Jeg køber d. 20/3 en fødselsdagsgave online, i kommentarfeltet gør jeg udtrykkeligt opmærksom på, at gaven skal gives d. 26/3 og hvis det ikke kan lade sig gøre, så bedes Salling give besked i god tid! For at sikre mig, ringer jeg til kundeservice samme dag og forhører mig, om det nu også kan lade sig gøre, den søde dame undersøger sagen og fortæller, at det skam ikke er noget problem og at de nok skulle kontakte mig, hvis det ikke skulle være tilfældet. Jeg modtager imidlertid ikke nogen pakke/gave, kun en email med en besked om at pakken er afsendt, i denne mail er der et "track and trace" link med nummer, men når man klikker på det, er der ingen forsendelse ved Postdanmark!? I dag d. 26/3 har jeg stadig ikke modtaget pakken og posten har været her! Jeg ringer til kundeservice og beder om en forklaring, her får jeg fat i en kvindelig "bedre"vidende medarbejder, hun vil lige undersøge sagen! Hun ringer kort efter tilbage og fortæller mig (meget overlegen), at Salling skam har sendt pakken ud fredag (d. 21/3), det var sandelig ikke deres problem, at pakken ikke var nået frem og jeg kunne jo bare vente med at tage til fødselsdag, da pakken sikkert kom med pakkepost senere..... Jeg sagde til hende, at det kan ikke passe, at Postdanmark bruger 4 dage på at få leveret en pakke, hvortil hun brysk svarer, at hvis jeg ikke troede hende, kunne jeg få pakkenummeret og selv kontakte Postdanmark. Jeg kunne godt høre, at jeg ikke fik mere ud af dette, derfor ringer jeg til Postdanmark for at høre om, hvor pakken er og hvad der er sket? Her får jeg at vide, at pakken ganske vist er anmeldt elektronisk fra Salling d. 21/3, men Postdanmark har først modtaget pakken fysisk fra Salling d. 25/3 og at den vil blive omdelt sidst på dagen d. 26/3 (pakken er forsøgt leveret kl. 17 ifølge pakkeafhentningssedlen, men jeg skulle altså være til fødselsdag kl 14!).
MAGEN TIL ELENDIG SERVICE OG LIGEGYLDIGHED har jeg sjældent oplevet og da slet ikke noget, jeg havde forventet af Salling, som i mange mange år har været kendt for gode produkter og ekstra god service, men det er åbenbart slut nu? Jeg tror, at det er godt at Herman Salling ikke er her mere, for det ville ikke være accepteret i hans tid...... Sørgeligt

God service

Gode bytteregler og generelt god service!

I er bagud med service på nethandel

Har handlet mange gange hos jer både online og via postordre, men der er enorm lang leveringstid. Jeres online support mail virker ikke og i er meget lang tid om at svare tilbage. Er vokset op med at handle i AArhus butikken, så derfor de 2 stjerner, ellers havde I desværre kun fået én. Venter nu igen igen på vare. Det virker som en halvhjertet netbutik. Det er da ærgerligt for jer der ellers har et kæmpe varesortiment, og kunne tjene mange penge på at man ikke skal handle flere steder for at handle. F.eks. til jul. Få nu ansat folkene til at udføre opgaven ordentligt, ellers lad være..

Gebyr på parkering

Salling i Århus vælger at tage gebyr på deres Visa/dankort transaktioner når man skal betale sin parkering med kortet, så vidt jeg ved må der ikke opkræves gebyr på en sådan transaktion, og nok er det ikke det vilde (50 øre, men i en i forvejen alt for dyr parkering er det sku prikken over Iet finder et andet sted at handle fremover

Middelmådig service

Efter at have været nede i Salling Aalborg for at få at vide, at den vare Perfect foundation fra Nilens Jord ikke er på tilbud, at det formentlig kun er online, går jeg hjem for at bestille.

Det irriterer mig, at der ikke står noget på nettet, at det KUN er et online tilbud - jeg foretrækker tit at få tingene i hånden, især når jeg nu var forbi.

Salling har ikke noget med gratis fragt så må betale 25 kr, men vare er stadig betydeligt billigere (119+25 mod 210 normalpris), så jeg bestiller den, selvom jeg hader at betale fragt. Her kunne det have været dejlgit, hvis man kunne bestille og hente varen i en af deres butikker.

Bestiller varen lørdag den 28.12.2013, men regner med varen ville blive sendt mandag d. 30 eller måske tirsdag d. 31. december - det er jeg jo vant til med onlinebutikker, at der er hurtig afsendelse og levering. Men sådan går det ikke.

Jeg undrer mig og ser først nu inde på deres hjemmeside at de afsender inden for 3-10 hverdage! Ihh det er lang tid, og jeg kan allerede mærke hvor det bærer hen.

Jeg sender en mail den 3. januar for at høre, hvor den bliver af (et lidt irriteret mail), men får intet svar.

Den 6. januar får jeg så en mail om, at den er sendt. Så de har overholdt deres antal dage, men jeg synes stadig det er lidt for dårligt, at det skal tage så lang tid - ANDRE online butikker har ikke nogen problemer, hverken store eller små butikker.
Jeg nægter at tro, de får så mange bestillinger, når det tager så lang tid, men måske er der ikke nok bemanding.

I mailen er der vedhæftet et meget underligt trackingnr som IKKE virker, når man klikker.

"Du kan følge din forsendelse via Track & Trace nummer: 87243, 87243_2, 87243_3"

Hvad er pointen så? Jeg bliver jo bare mere irriteret af at det ikke virker og bekymret for om, der nu virkelig er afstendt noget.

Jeg har læst at andre har fået guldmærker, når de har købt på deres webshop - nu samler jeg ikke, og har ikke tænkt mig (de må da snart stoppe med de mærker), men der var ikke noget.

Varen kommer sikker frem, men jeg vil nok give andre ret, specielt flot var det ikke.

Så du skal ikke bestille noget, hvis du skal bruge det med det samme, men har du god tid, og er det tilbud, der ikke kan fås andre steder, så handl løs.

Jeg ville dog foretrække de havde gratis levering, evt. ved et bestemt beløb eller man kunne hente varen hos GLS eller i deres egne butikker.

Altid smilende & hjælpsom

Altid smilende & hjælpsomt personale i Aarhus

DÅRLIG SERVICE OVER ALLE GRÆNSER!!

Jeg får en julegave jeg har ønsket mig af min kæreste, style snob stiletter til 999,- Fik dem desværre i en forkert størrelse. Tager så ned i salling Aalborg, og vil ha dem byttet til en anden størrelse. Møder ekspedienten, som så fortæller mig skoene er sat ned med 40 % og jeg kan få pengene retur. Men de har desværre ikke den rigtige størrelse. Hun ringer så til Salling århus, og de har størrelsen. Men kan ikke nå at sende dem inden nytår, hvor jeg skal bruge dem. Jeg får dem lagt til side, og bestemmer mig for at hente dem i århus og gøre en shopping tur ud af det.
Så står jeg i århus salling,og skal ha skoene ( har bon og det hele) meeen her er stilletterne ikke sat ned. Det synes jeg er meget mærkeligt, da det er samme kæde?!?!
Men så siger ekspedienten, at jeg kan få byttet skoene og så får pengene tilbage i aalborg. Det her er d.31/12. kan ikke nå at komme ind og bytte.
Skal bruge skoene om aftenen. kan jeg så det når jeg har brugt skoene om aftenen?! Jah det ikke noget problem, da du har kontaktet os inden og vi kender til problem stillingen siger hun. Ber hende om at give aalborg afdelingen besked, så der ikke bliver noget.
Så tager jeg ned i salling efter nytår og vil ha de resterende penge igen.. Meeen jeg får en overfusing udenlige af 2 ekspedienter der står dernede. Først så går de amok over skoene er brugt, og jeg forklarer dem, at jeg havde en aftale osv. De troede overhovedet ikke på mig. Jeg ber dem så om at ringe til århus. Men det havde de sandelig ik tid til. Så vælger den ene at gå over og se om skoene er på tilbud. og kommer drønene tilbage... DE SKO ER IKKE SAT NED!! vi har ikke tid til at diskutere med dig. Jeg bliver rasende og går selv over og ser på bordet hvor de står.. Det var da mærkeligt, der står ellers 5 kasser her med 40% på.. Går tilbage igen og viser dem det.. får så svaret.. vi giver ikke penge retur, når du har brugt skoene...!!!!! 1JEG VIL IKKE BYTTE MIN VARE, BARE HA DE 400KR IGEN. Men ender med at gå ud af salling.. Så dårlig service, og behandlig, og nærmest ydmyge folk, foran andre kunder, og så stå og lyve mig op i ansigtet... Men hvad skal man stille op??!!
Og uheldigt nok har jeg selv arbejdet der.. glad for jeg ik gør mere!!!

God service efter fejl!

Jeg bestilte et thermokop til en julegave, og det kom først 2 uger efter, og så med manglende låg... Jeg skrev ind til kundeservice, og fik svar i dag, næsten 3 uger efter, men de har sendt et låg og et ekstra kop, som undskyld for fejlen, så det er rigtig god service!

Min julegave-pung er glad :)

Har også handlet lidt julegaver på salling.dk da jeg så at dét jeg ville købe, var over 100kr. billigere end hvad jeg kunne få det til alle andre steder! Mega fedt! :)
Hurtig levering, dog lidt træls at man ingen information vedr. om pakken er sendt afsted osv.

fantastisk service

Jeg har handlet i Salling i Aalborg i rigtig mange år efterhånden, og uden sammenligning er Salling det stormagasin der giver den bedste service. Man skal aldrig bekymre sig om fejlkøb, for Salling tager altid varerne retur, eller bytter med et smil. Der er altid god betjening, og man kan være sikker på at kvalitet og udvalg er i orden.

Dårlig service, intet svar når man ringer og mailer til dem.

Jeg var ude for at købe et par bukser til 1200kr. hos Salling, desværre var syningen gået op da jeg modtog dem, jeg valgte derfor at skrive adskillige mails til dem, men fik intet svar, derefter ringede jeg og blev kastet rundt fra medarbejder til medarbejder efter jeg blev smidt af.
Så alt i alt rigtig dårlig service, ingen svar når man ringer og mailer. Og elendig bytte/reklamations service! Syntes det er for dårligt når man køber et par bukser til over 1000kr. at de allerede er gået i stykker inden man har åbnet pakken.

Fantastisk service!

Jeg bliver nødt til at dele denne oplevelse med jer herinde.

Jeg shoppede lidt i Aalborg her den anden dag, og fandt ud af at jeg var løbet tør for smøger.

Jeg vidste at Salling havde en kiosk, så jeg smuttede derind. Dog havde de bygget om siden sidst jeg var der, og med hjælp fra nogle rare medarbejdere fandt jeg endelig kioskens nye lokation.

Jeg stilte mig i den lille kø, og ventede på det min tur. Da jeg endelig kom frem til kassen, blev jeg modtaget af det største smil og de flinkeste øjne. En ung mørkhåret herre skulle betjene mig, og jeg sagde, som jeg plejer; goddag. Han hilste pænt, og spurgte straks hvad han kunne hjælpe mig med. "20 røde kings" sagde jeg, og han fik hurtigt bikset en pakke frem til mig. Det tog under 8 sekunder. Jeg betalte med lige penge og ønskede herren en god dag.

Da jeg vender mig om for at forlade kioskområdet, hører jeg et kald efter mig. Det var den unge herre i kiosken der råbte at jeg havde glemt mine sprit nye læderhandsker. Jeg takkede mange gange, og kunne 5 minutter senere nyde en god cigaret uden at fryse fingrene.

5 stjerner herfra.

Kan ikke købe annonce varer på Internettet

Salling er et rigtigt skodselskab, der i en helside annonce på bagiden at Jyllands Posten tilbyder ryksække, men de kan ikke købes på internettet, selv om Salling refererer til deres hjemmeside i annoncen.

Konklution: Skodselskab, skodselskab og atter skodselskab

Fup-udsalgsvarer?

Skuffende oplevelse i stormagasinet (ikke på nettet). Jeg købte en trøje på tilbud i Salling – troede jeg. Der stod på udsalgsskiltet noget i stil med ”normalpris 300 kr. I den uge 50%. Nu 150 kr”. Jeg vil købe trøjen til gave, og spørger ekspedienten hvor længe trøjen kan byttes, da jeg ved, at der går en måneds tid, før gaven skal gives. Ekspedienten svarer sødt, at det går de ikke så meget op i hos Salling, så der er ingen problemer. Dejligt tænker jeg og køber trøjen. Godt og vel en måned senere kommer jeg retur med trøjen – den var for lille. Jeg går hen og finder den samme trøje i en størrelse større og går op til kassen. Her får jeg så at vide af ekspedienten, at jeg ikke kan bytte trøjen, for det er ikke den samme trøje. ”Vi ville jo ikke sælge en kvalitetstrøje til så lav en pris” siger hun. ”Den trøje du har købt, var en trøje vi fik særligt hjem til udsalget – den dyre kvalitet lagde vi ud bagved på lageret”. Jeg spørger undrende, hvordan de så kunne skrive på udsalgsskiltet, at trøjen var til halv pris, hvis det slet ikke var den ’rigtige’ trøje? Fuldstændig modsat hendes forrige svar siger hun ”jamen vi har da normalt den trøje, du har købt”. ”Godt” svarer jeg så, ”så vil jeg gerne bare have den billige trøje her i en størrelse større”. ”Jamen den har vi da slet ikke mere – det var kun i udsalgsugen”, må hun så alligevel tilstå. Jeg føler mig virkelig snydt. Jeg købte i god tro en kvalitetstrøje på tilbud og erfarer så efterfølgende, at det jeg i virkeligheden har købt er en billig efterligning (samme mærke, samme mønster, samme knapper, samme farve – bare en ringere bomuldskvalitet viste det sig). Jeg føler mig virkelig narret, og jeg er i tvivl om det kan være lovligt at vildlede forbrugerne på den måde. Det kan ikke være god markedsføringsskik i hvert fald. Faktisk fik jeg endda en følelse af, at ekspedienten var sur på mig over, at jeg ikke ville betale mere for den dyrere trøje: ”du kan jo se, at den er i en bedre kvalitet” sagde hun flere gange surt. Jeg vil bestemt gerne betale det, som varen koster, men jeg vil også vide, hvad jeg køber. I min verden skulle de have skrevet på udsalgsskiltet ”trøje til 150kr” uden at påstå, at det var den samme trøje som den, der normalt kostede 300 kr - en trøje de så stadig burde have haft i butikken til 300 kr og ikke gemt væk på lagret. Så ville jeg jo teknisk set ikke være blevet snydt. Så skulle de bare også have svaret på mit spørgsmål, at jeg kun kunne bytte den i udsalgsugen, fordi de ikke vil have varen derefter. Jeg er virkelig skuffet. Jeg har altid betragtet Salling som én af de mest pålidelige og servicemindede forretninger. Det håber jeg, at de stadig er, men at de måske er presset - sikkert som så mange andre i tøjbranchen.

Ingen gave til Mors dag.

Jeg bestilte en gave til min mor til Mors dag søndag d. 12/5-2013.

Bestilite gaven tirsdag d. 7/5-2013, i håb om at den ville blive leveret i weekenden samme uge. Tirsdag d. 14/5-2013 får jeg en mail fra Salling.dk, at varen er i rest ordre og vil blive sendt indefor 7 hverdage. Tirsdag d. 21/5-2013 får jeg en mail fra Salling.dk, om jeg vil bedømme deres serivce, og her går jeg såud fra at gaven er sendt afsted. Torsdag d. 23/5-2013 får jeg en sidste mail, hvor jeg får oplyst at varen er udsolgt og den ikke er mulig at få hos leverandøren.

DVS. at jeg har ventet 16 dage på at få leveret en pakke, der er udsolgt!

Et af de bedre shopping steder i Århus

super, men i kunne godt få lidt større udvalg af sko

Dårlig service

Bestilte 2 stk pendel , betaler, ekspedienten oplyser at lamper kommer i starten af næste uge. Efter en uge var gået hører jeg ingenting fra Salling, kontakter afdeling og få at vide at lamperne bliver først bestilt når " revegilde " bliver afslutet så jeg kan forvente at varen leveres tidlige efter en til to uge. Jeg kan ikke forstår hvorfår de skal have min penge i minimum tre uger for en almenlige vare. Det er uacceptable. Fik overført mine penge tilbage på min konto.

God service og hurtig handel

Har købt flere gange på salling.dk og det har altid gået glat.

Is Salling your company?

Claim this company Learn more