RunForest - Billige løbesko reviews

RunForest - Billige løbesko reviews

Good
8.6

God pris, hurtig levering, men ingen svar fra kundeservice?

Jeg bestilte et par løbesko, og de kom et par dage efter med posten. Jeg blev dog lidt i tvivl om jeg havde bestilt den alm. eller den smalle model, og ville derfor lige kontakte kundeserice inden jeg tager skoene i brug. Forsøgte at ringe flere gange uden at komme igennem, og skrev derfor en mail (for 6 dage siden), som jeg endnu ikke har fået svar på. Så jeg kan ikke tage mine løbesko i brug endnu desværre. Ville gerne give 4-5 stjerner for hurtig levering og god pris, men når der ikke bliver svaret tilbage fra kundeservice, og jeg derfor ikke kan tage mine sko i brug, bliver det ikke til mere end to ind til videre desværre.

UPDATE: Efter 2 måneders forvirring er skoene nu fremme og halvdelen af prisen refunderet

22/4-2014: Efter 2 måneders "tovtrækkeri" er mine løbesko nu fremme. Godt nok blev de sendt til en postboks i umiddelbar nærhed af min bopæl, og ikke direkte til min bopæl, men de er fremme. Ligeledes blev halvdelen af prisen refunderet, ligesom jeg modtog en skriftlig undskyldning for "rodet".
Jeg tror ikke, Runforest har dårlige intentioner, men de har akut behov for at stramme op på deres procedurer samt kundeservice.
Mvh Flemming

27/3-2014:Jeg vil gøre en lang historie kort: Runforest er udelukkende leveringsdygtig i løgne og bristede forventninger.

I halvanden måned har jeg været udsat for både skriftlige og mundtlige søforklaringer. Det eneste de ikke forklarer, er, hvornår mine sko ankommer.

De svarer ikke længere hverken mail eller telefon.

Min anbefaling er enkel: Køb IKKE hos Runforest. Du får ingenting for dine penge...

Perfekt plaster på såret

Efter en meget uheldig oplevelse med manglende levering og manglende vare - modtog jeg igår de lækreste løbesko uden beregning som undskyldning for en utilsigtet dårlig service:) Hertil skal nævnes et opkald fra runforest med en stor beklagelse. Dejligt med et firma, der tager ansvar!

Find service, rigtigt gode priser

Jeg var på udkig efter et par bestemte løbesko i den lidt dyrere ende. Runforest havde dem og til en virkeligt god pris. Skoene kom indenfor den lovede leveringstid. Jeg kommer også til at købe mine næste løbesko her.

Fantastisk god kundeservice

Forsinket levering, men var i god dialog med firmaets kundeservice, fik oplyst grunden til den lange leveringstid. Fik hurtig svar på mine henvendelser. Jeg har nu modtaget mine løbesko og alt er godt. Jeg giver 4 stjerner for den gode service jeg har oplevet og den 5'te stjerne af glæde over at have fået nogle super løbesko for ca. Halvdelen af hvad
jeg skulle have givet andre steder. Så jeg kunne godt vente en uge mere på mine sko. Jeg vil i fremtiden også handle hos Runforest igen.
God sommer.

Lang leveringstid

Købte et par sko den 2-3-2014, med en lovet leveringstid på 2-5 hverdage.
Skoene ankom til pakkeboksen den 14-3-2014.
Postdanmark havde åbenbart ændret track and trace nummer undervejs, hvilket resulterede i at jeg ikke kunne spore pakken, og at jeg ikke modtog en SMS eller mail da pakken endelig var i pakkeboksen.

Superhurtig!

Jeg vil gerne anbefale Runforest.dk, jeg bestilte mine sædvanlige model og fik dem leveret næste dag, topchecket!!

RunForest. Glem alt om at handle her, fordi du nok aldrig får hvad du har ordret

Jeg ordret et par Inov8 Bare-XF 210 den 10-2-2014 og modtog en ordrebekræftelse, hvor på der stod 2-5 dages levering. Den 18-2-2014 forsøgte jeg flere gange at ringe til RunForest ,men opkaldet blev kun besvaret af RunForest telefonsvare. Den 19-2-2014 sendte jeg et e-mail med spørgsmålet om hvordan det gik med min ordre, og fik der på en bekræftelse e-mail tilbage, hvorpå der stod at de ville kikke på min henvendelse hurtigst muligt og vende tilbage med svar. Da jeg så havde vendte på svar i to dage og ikke fået nogen svar så ringede jeg til RunForest den 21-2-2014, og opkaldet blev besvaret af en venlig herre som kunne fortælle mig at min ordre var blevet lidt forsinket min skoene ville blive afsendt den kommende aften. Nu er det den 2-3-2014 og jeg har endnu ikke modtaget nogen sko. Så mit råd er glem alt om at handle med RunForest, fordi du nok aldrig får hvad du har ordret. Venlig hilsen Jesper

Et godt råd for en delvis tilfreds kunde

Købte et par sko og fik dem leveret dagen efter som lovet :-) Så langt så godt. Skoene viste sig så at være for små, returnerede dem med besked om, at få tilsendt nr. større. Havde kontakt til firmaet samme dag, og der blev lovet hurtig returnering af nr. større. Dette var om fredagen, og forsøgte så at kontakte firmaet om torsdagen efter, for at høre hvor mine sko blev af, da jeg endnu ikke havde modtaget nogle nye. Kunne hverken komme i kontakt med firmaet pr. tlf., mail eller via facebook. Der blev simpelthen ikke svaret i over en uge. Endelig fik jeg kontakt pr. tlf. efter næsten 14 dage. Undskyldningen var, at der havde været indbrud, og at medarbejderen havde haft ferie. Dette har jeg fuld forståelse for, men det var måske en idé at oplyse dette på hjemmeside, facebook og tlf.svarer, så undgår man også utilfredse kunder.

Fin service

Jeg oplevede ingen problemer med handelen. Rimelig hurtig levering

kan anbefales

bestilte et par asics løbesko, ankom efter 7 dage
gode priser og rimelig kort leveringstid da de ikke havde min størrelse på lager :)

Super fedt!

Bestilte et par Adidas nova super glide 5 igår, og har lige fået dem ind af døren idag.

Ikke tilfredsstillende ! - har dog fået svar fra butikken og en god løsning blev fundet !

Update: Jeg har sidenhen været i kontakt med firmaet, og har fået en fyldestgørende forklaring, og samtidig en meget god service. Så vil på bag grund af dette overveje at bruge selv samme firma igen !
Bestilte et par Asics GT 2000 løbesko i sort den 4/2. Fik at vide at der kunne gå op til 5 dage for levering. kom dog lidt bagpå mig, da de reklamerer en del med dag til dag levering. Men går ud fra at de ikke havde mit køb på lager. Den 10/2 bliver jeg så kontaktet af Runforrest.dk, at de desværre ikke har den ønskede sko/eller kan skaffe den (Tænker hvad er der sket i mellemtiden - 6 dage). Jeg bliver tilbudt en sko i en anden farve, som ser ud til at være samme model. Jeg spørger selv samme dag om det er samme sko / pris. Jeg får ikke et svar denne dag. Skriver en ny mail dagen efter (11/2) og har stadigvæk ikke fået svar på om de har sendt skoen eller hvad der sker ?. Har skrevet en mail her til aften at bliver skoene ikke sendt i morgen er købet annulleret. Jeg synes det er dårlig service at et par sko ikke er ankommet endnu

Uimponeret! Ingen sko endnu!

Søndag den 12. januar bestiller vi to par løbesko. Dem rykker vi for den 21. januar i en e-mail, da der ikke er andet end en voicemail når man ringer til Runforests kundeservice. Vi får at vide i mailen, at skoene er sendt "her til aften d. 21." - men i skrivende stund har vi ikke modtaget skoene.
Skuffende og utroværdigt. Øv.

ForDårlig... - dog blev der rettet op på tingene...

Jeg havde fået et par løbesko i julegave, som jeg ønskede byttet til et par andre. (eller med rette ønsker, da jeg stadig ikke har modtaget eller hørt fra Runforrest) Jeg retunere skoene med den medsendte label og med en besked om at få den byttet og fremsendt til min adresse. Samtidig sendte jeg dem en mail, samt prøvede flere gange at kontakte dem pr. tlf. dog uden held. Efter 2 dage sendte jeg en ny mail, hvor på jeg fik et svar hvor der stod at jeg ville høre fra dem hurtigst muligt - det er så ikke sket endnu.... jeg har yderligere sendt dem en mail her i weekenden (19/1-14) og prøvet at kontakte dem flere gange pr. tlf.... uden held..... Mon jeg får byttet mine sko eller bare får et par sko???

Efter diverse korrespondance med runforest er tingene nu gået i orden og jeg kan kun rose den behandling jeg har fået efter jeg kom i kontakt med dem - jeg har også nu modtaget mine sko (30/1-2014) og kan komme ud og få nolge km i benene....
RunForest - Billige løbesko

Reply from RunForest - Billige løbesko

Hej Mikkel. Kunne du ikke skrive en besked med jeres ordrenummer til info@runforest.dk. Lige nu aner jeg ikke, hvilken ordre i har afgivet. Der må jo være noget galt, når i ikke har modtaget pakken. Hvis jeg har skrevet, at den er blevet afsendt, så er det også sket. Ring også til vores support på 71990804 mellem kl. 9 og 15. Så kan vi løse problemet endnu hurtigere.

Fed webshop, gode priser, hurtig levering.

Jeg har været igang med at øge min træningsfrekvens og i den forbindelse har jeg haft brug for nye træningssko og noget mere trænings tøj.

Skoene fandt jeg billigt på en engelsk webshop - bestilte dem, modtog dem, men ak... De var for store, så retur med dem til England. Det kostede lige 130 kr. at sende dem, og det var endda bare som et brev. Der røg den gevinst i forhold til at have købt den samme sko hos runforest.dk, plus jeg venter stadigvæk på det nye par sko. (Lesson learned) (Jeg bebrejder selvfølgelig ikke den anden webshop for at jeg bestilte en forkert størrelse, men leveringstiden er godt nok noget længere).

Samtidig bestilte jeg 2 par newline knee thights hos runforest, dagen efter var de i mine hænder, plus en sticker til gratis retur forsendelse, såfremt størrelsen ikke passede.

Jeg kommer 100% til at gøre mine sportstøj indkøb hos runforest.dk fremover. Det er virkelig rart at kunne bestille en størrelse man er i tvivl om, og vide at det ikke vil koste én ekstra, at få den byttet hvis størrelsen er forkert.

Hurtig levering m.m.

Jeg bestilte et par løbesko kl. 15.00 i går.

I dag kl. 09.30 modtog jeg dem med pakkeposten.

Derudover er de meget hurtige til at give svar på deres chat, samt et stort plus at der er vedlagt en retur-pakkelabel i forsendelsen, hvis man skulle få brug for at returnere varerne.

Alt i alt 5/5.

Kunne ikke være bedre!

Lækre løbesko til billige penge og endda hurtig levering!Ihvertfald ikke sidste gang jeg bestiller løbesko her!

Et godt sted at handle

Mine sko (NB 1080v3) var i restordre men jeg blev "løbende" orienteret og som lovet kom skoene igen til lovet tidspunkt og ikke mindst til en meget fin pris. Iøvrigt også et par rigtig gode sko ;-) Vender tilbage næste gang der skal købes løbesko

Super

Meget fin service, og skulle endda have ombyttet grundet forkert str. Hele forløbet foregik meget hurtigt og var utroligt nemt.

Kan kun på det kraftigste anbefale andre at handle med Runforest.

RunForest - Billige løbesko Details

Vi sælger løbesko og løbetilbehør på nettet. Vores fokus er at kunne lever dig nye kvalitets løbesko til billige penge lynhurtigt.

Visit RunForest - Billige løbesko

Call us on: 71 99 08 04