Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996 reviews

Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996 reviews

Good
8.0

Hurtig levering og god service. Meget tilfreds

Kan varmt anbefale jer. Har lige modtaget min el tandbørste bestilt mandag og fremme på 2 dage. Er meget tilfreds og vil. Helt sikkert købe hos jet enden gang.

Hurtig levering, gode priser og god service

Efter megen søgen efter den rigtige computer, fandt jeg den bedste til en god pris hos komplett - herefter var det bare at bestille, hvilket gik hurtigt (dog et lille tip: Der står under betalingen, at man ikke kan betale over 3.000,- på Dankort, men Dankort er slet ikke en betalingsmulighed i den liste - jeg troede først, at de måske mente Visa, som i Visa/Dankort, men kunne fint betale 7.000+ med dette. Bare en lille finurlighed) og de benytter sig af Verified by Visa, hvilket jeg synes er et plus for sikkerheden.

Da jeg bestilte ud på eftermiddagen, og der på hjemmesiden står, at pakker afsendes ved middag, forventede jeg først at få varen 2. dag (med leveringstid på 1-2 dage), men blev positivt overrasket over, at den alligevel blev sendt senere samme dag og jeg havde den inden for 24 timer af min bestilling.

Ved opstart havde jeg nogle småproblemer (viste sig, at jeg bare havde et forkert kabel til skærmen) og servicen i LiveChatten var prompte, hurtig og venlig.

Generelt en god oplevelse.

Bestilte 2 varer fra komplett.dk kun én af dem kunne jeg afhente, den anden er blev 'væk' hos postdanmark.

Jeg bestiller 2 varer fra komplett.dk, en skærm og et grafikkort. Jeg får 2 forskellige tracking numre som jeg dagligt tjekker om min varer er klar til afhentning på det lokale posthus. Jeg modtager derefter en email om at jeg kan hente min pakke fra komplett men det var kun den ene. Efter at have ringet til postdanmark og undersøgt sagen siger de at min pakke ikke er blevet modtaget af dem. Altså har de ikke modtaget nogen pakke fra komplett. Komplett som har givet mig en mail om at mine varer er blev sendt og gerne skulle være fremme inden 1-2 dage. Jeg bestiller Onsdag online, modtager ordrebekræftelse Fredag og derefter halvdelen af min pakke Mandag. På kompletts hjemmeside kan jeg se at begge mine varer er sendt af sted og det samme siger medarbejderen som jeg snakker i telefon med. Mit grafikkort som jeg har brugt mange penge på er altså forsvundet?. Ingen parter har svar på hvor det er blevet af. Medarbejderen hos komplett sender så en efterlysning til postdanmark hvor han efterlyser min forsvunde pakke. Det skal lige siges at jeg køber min vare Onsdag, den er på lager (3 stk) siger hjemmesiden. Nu er det Onsdag igen (en uge senere) og jeg er stadig på bar bund. Jeg forsøger at ringe til komplett og spørge om de ikke vil refunderer mit grafikkort så jeg kan bestille det et andet sted -- "Vi skal først finde din pakke, derefter skal du sende den til os, derefter kan vi give dig pengene tilbage... På hjemmesiden igen står der nu at de er udsolgt af dens slags grafikkort som jeg har bestilt. "9 stk. på vej ind d. 17.apr.2014. Datoen er bekræftet af producenten". Jeg skal nu yderliger, hvis de ikke finder mit grafikkort vente, fra Onsdags 2. April til den 17 April for at kunne modtage det grafikkort som jeg bestilte.
Har ellers altid kunne lide komplett og indtil videre købt største delen af mit elektronik her men jeg er træt af lange upræcise ventetider.

Bliver ved med at udskyde leveringsdato

Datoen for hvornår varen kommer på lager bliver ved med at blive udskudt. Vi får ikke besked om det, men skal selv se det på deres hjemmeside. Jeg annullere ordren 10 dage efter bestilling. Der er ankomst dagen blevet rykket mange gange.

No problemos

Jeg bestilte em mus fredag - fik den mandag !! Godt gået !!!

Super service, super levering. Aldrig noget galt!

Super sortiment, super service. Helt igennem bare super. :)

Hurtigt og nemt, meeeen

Selve processen at købe noget hos dem er glidene, og fik mine hovedtelefoner inden for et ordentligt tidsrum, men de passede desværre ikke.
Skulle derfor selv betale 100,- i porto for at sende dem tilbage.
Andre sider hvor jeg har skulle sende noget tilbage har portoen altid været betalt.

Hej Jannie.

Vi kører med gratis retur fragt når du vil returnere i varen til os, men man skal dog kontakte os for at få fremsendt et fragtbrev.

Hvis jeg kan få dig til at sende os en mail på komplett@komplett.dk kort med dit ordrenummer, og at du selv har betalt for retur forsendelsen, så bliver denne omkostning udbetalt til dig igen :)

God dag.

Venlig hilsen
komplett.dk

Dårlig information om ændring af leveringstid

Den 28/3-14 bestilte jeg en Google Crome Carst hvor der tydelig har beskrevet, at nøglen ville være på lager den 6/4-14. Jeg har så netop været inde på kompletts hjemmeside for at vise min kæreste det nye udstyr og nu står der at de først er på lager den 12/4-14. Jeg syntes det er for dårligt, at jeg som forbruger ikke bliver oplyst om den ekstra leveringstid. Man kunne som minimum lige sendt en mail og oplyse om ændringerne.

Hej Rasmus.

tak for din anmeldelse.

det er rigtigt at vi pt ikke har et system der kan give dig besked når en vare der er forventet på lager til en angivet dato, ikke fremkommer som den skal.

Det er aller øverst på vores ønskeliste her i kundeservice, så man får den korrekte forventning til levering af en bestilling.

Det hjælper dig naturligvis ikke ret meget, det er jeg klar over, men det er desværre tilstanden nu.

vi arbejder meget hårdt på at finde en brugbar løsning på problemet, så vi kan give vores kunder den rigtige forventning til deres ordre.

venlig hilsen
Komplett.dk

Træls kundeservice og elendig levering

Bestilte en ny router d.26-03-2014, hvor der stod 1-2 hverdages levering.
Så jeg regnede med jeg kunne nå at få den om fredagen, det kunne jeg dog ikke.
Der måtte gå EN HEL UGE inden jeg fik min router, det skulle man sgu ikke tro det kunne tage at sende sådan en lille pakke. Da jeg så kontaktede kundeservice for at høre hvad der lige sker for det, fik jeg at vide det er Post Danmarks skyld (den har jeg hørt før fra dem) De har ikke styr på deres egne leverancer og de sætter altid skylden over på Post danmark. Desuden syntes jeg det er for dårligt når deres telefon linje ikke virker, at de så ikke holder længere åbent i support for at udligne den tabte tid hvor man ville have mulighed for at komme i kontakt med jer.

Dårlig service

Jeg bestilte d. 16 marts et Siberia V2 USB Black headset af jer, hvor der stod 1-2 dags levering. Der gik 3 dage hvor jeg ikke modtog pakken fra jer, så jeg valgte at skrive til jer og spørge hvorfor jeg ikke har modtaget mit headset. I skrev at varen ikke var på lager og at i har 7 leveringsdage inden i kan sende den til mig og at jeg ville modtage en mail med forsendelsesnumme osv når i sender den.
Derfor skrev jeg igen d. 31 marts og spurgte hvorfor min pakke ikke er blevet sendt endnu, hvor i svarede at i ikke har fået headsettene ind endnu (efter der var gået 11 leverings dage!)
Nu når jeg så går ind på jeres hjemmeside og checker om headsettet er på lager endnu, står der at der vil blive leveret 59 stk til jer d. 20 april! Det er for dårligt, nu står jeg her og skal til et stort lan-party med et gammelt headset der ikke dur, det er ikke fedt. Jeg havde regnet med at få det headset de næste kommende hverdage da jeg købte det (som der stod)!
Der er gået 19 dage nu siden jeg købte den. Og i modtager dem først d. 20 april.
Så det vil sige at jeg først modtager mit headset når der er gået omkring 32 dage..?

Hej Oliver.

Tak for din anmeldelse.

Vi har desværre store problemer med at få headsettet hjem fra steelseries. Som du har oplevet, har de oplyst os om en forventet dato, så vi så har sagt inde på siden, men dette har de ikke kunne klare, og rykker derfor den forventede leveringsdato til os, som vi igen skriver ind på varen på hjemmesiden.

steel series har nu opgivet en noget mere realistisk leveringstid til os, som vi stærkt forventer at de overholder, men det er stadig en forventet dato som vi har fået oplyst, så vi er ikke garanteret noget.

Skulle der være et andet headset på siden du kunne bruge istedet, så er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice og spørger efter Casper, så hjælper han dig.

Skuffende

At bestille en vare med 1-2 dages levering onsdag og så få af vide du får den mandag/tirsdag... Det er skuffende! Lad være med at skrive 1-2 dage hvis I ikke kan nå det!

Velvilje og god service, udvidet returret. mange varer.

Købte en dect telefon til GSM kort Huawei B890.
På den sider der et stik til en analog telefon, men på den nye model virkedet det ikke.
Det var vigtigt for mig derfor skriv jeg en mail til Komplett. Da der var gået 6 dage uden svar, brugte jeg deres hjemmeside og chat. Vi fandt hurtigt ud af at det ikke ville virke, han oprettet på 2 min en retursag, og sendte et link med en adresselabel til post danmark . Vigtigt god og hurtigt service. Men kun 4 stjerner.
Ikke fordi varen ikke virkedet, men det at jeg skulle kontakte dem igen, da der ikke skete noget med med den mail jeg have sendt.

Nem og hurtig

Købte Xbox Live GOLD 3 måneder, skulle dog have fat i hotline for at finde koden, men de var super søde.

Nem handel!!!!!!

Hurtig og let handel!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super

Jeg besluttede at bygge min egen computer for en måneds tid siden, da jeg ikke kunne finde en off-the-shelf computer jeg kunne lide. Komplett havde alle de dele jeg skulle bruge til gode priser.

Der var lidt forvirring omkring kabinettet, men jeg ringede til kundeservice ,og fik det afklaret i løbet af én dag.

Desuden har leveringstiden på delene, været på omkring de lovede 1-2 dage (Jeg bestilte nogle af delene separat). Der var heller intet problem med overførsel af penge, de trak dem først dage efter jeg havde fået diverse dele.

Alt i alt en rigtig god hjemmeside.

God behandling, irriterende tilfældigheder!

Komplett.dk er alt i alt en super god virksomhed!
Har købt utallige ting igennem dem uden problemer og ventetid, men alting har jo en ende...
Købte d. 16/03 en masse dele (En helt ny pc) og modtager så delene en uge efter (ÉN UGE) - hvorefter CPU'en er defect. - og nu har jeg så sendt den retur d 25/03 og har intet svar fået fra Komplett.dk om hvorvidt den er modtaget eller om de har sendt en ny.

Irriterende at sådan en ting skal ske når man står og mangler det. Det kan ikke være rigtigt at man skal vente 2 uger på at få en ting der står 1-2 dages levering på.

Anyways, Komplett.dk er stadig en pålidelig og hurtig-leverende virksomhed! Derfor giver jeg dem 4 ud af 5 stjerner - før dette tilfælde var de klart på 5 stjerner!

1-2 dages levering blev til 4 dage

Generelt tilfreds, men havde forventet at min vare blev leveret indenfor de lovede 1-2 arbejdsdage.

Bestiller en SSD søndag den 9. marts kl 17.30 og får kort efter bestillingsbekræftelsen pr. mail.

Mandag d. 10. kl. 11:46
Modtager odrebekræftelsen og samme dag kl. 11:47 besked om at varen nu er færdigpakket med Track&Trace - i denne mail står ligeledes følgende:
"Informationer omkring leverancen:
Pakker afsendes alle hverdage og leveres normalt indenfor 2 arbejdsdage." - godt,.. den 12 må pakken så være i Horsens.

10. marts kl 13.00 via Track&Trace:
PostDK modtager Elektronisk Oplysning om forsendelsen.

11. marts: Her er ingen aktivitet. Pakkecentre og shops holder måske fri?!

12. marts kl. 03:43
lander pakken i Københavns Pakkecenter

--Her går der så et lille døgn før den lander i Horsens pga. Taulov...
13. marts kl. 08.23
lander pakken endeligt i Pakkeboks i Horsens.

Jeg ønsker mig en GLS Pakkeshop-aftale til Komplett!
PostDK og PostNord er simpelthen for langsomme!

fantastisk.

Intet mindre end fantastisk. Jeg har bestilt der mange gange og det kommer altid.
Tak Komplett!

Absolut anbefalelsesværdigt

Laveste pris på Sennheiser høretelefoner og hurtig levering. Her handler jeg gerne en anden gang.

Super god reklamtionsbehandling

Købte et Razer gamer headset til min søn, som blev leveret inden for 2 dage. Desværre var jeg kommet til at bestille uden mikrofon.
Så jeg ringede til dem og fortalte dem om fejlen. Det var slet ingen problem - jeg kunne bare returnere det i den emballage, jeg havde modtaget det i.
Skulle dog selv betale returfragt ( rimeligt nok ) - efter små 2 uger, var reklamationen kørt igennem og pengene retur på min konto.
De havde ingen forventning eller krav til, at jeg skulle bestille det rigtige headset med mikrofon hos dem. De havde det nu heller ikke på lager, og jeg fandt det lidt billigere et andet sted.
Ingen bøvl overhovedet - skønt og tak for det Komplett.dk

Komplett.dk Details

Online forhandler af PC’er, bærbare, hardware, fotoudstyr, TV og spil.

Visit Komplett.dk - Trusted by geeks since 1996

Call us on: 70701919