Hi-Fi Klubben Norge reviews

Rating distribution

Reviews

About

Review by confirmed purchaser

Samme gode service som jeg får om jeg går i butikken

Kjøpte en Argon Dab/Dab+ radio i Hi-Fi klubbens nettbutikk.Ringte nettbutikken etter ha funnet denne radioen til redusert pris på websiden. Det var lang kø på telefonen, men fikk muligheten til å legge igjen tlf.nr for så å bli ringt opp igjen. Dette er en funksjon jeg setter pris på. Det tok ikke lang tid før tlf.ringte. Fikk all info. jeg trengte og radioen ble bestilt. To dager etter var Dab radioen i huset. Er meget fornøyd, alt gikk smertefritt og jeg kommer til gjenta dette ved en senere anledning. Gør man litt grunnarbeid på forhånd er denne handlemåten mye lettere en å gå til en butikk, dessuten lurer man på noe om produktet er svaret bare noen tastetrykk unna. Strålende fornøyd. Takk Hi-Fi klubben.

Bra!

Enkelt å sette sammen!

En fornøyd kunde

Jeg har kjøpt en forsterker og en forforsterker fra Hifiklubben og er godt fornøyd med rask og rimelig forsendelse og godt resultat. Mvh. Jarle Unneland

Meget rask levering!

Bestillingen ble sendt så fort som mulig og var hos meg dagen etterpå! Knallbra

Mye for pengene.

Jeg er ganske fornøyd med raske tilbakemeldinger, til tross for at jeg selv kan på grensen til og mast litt mye, men, det skyldes min uvitenhet, så takk for god tålmodighet og kjappe og gode svar.

Jeg føler at jeg kanskje kunne gitt dere 5 stjerner, men jeg har blitt rådet til og kjøpe noe utstyr som jeg ikke fikk brukt, etter at jeg hadde opplyst om hvilket produkt jeg hadde. Jeg ser det er flere forskjellige navn som har svart meg, sånn at det er mange som er aktive i hi-fi klubben, og kan ikke gi hele klubben skylden for at det er en som har misset den ene gangen. Jeg skal snart flytte og da har jeg tenkt å kjøpe et ok bra stereoanlegg, så da kommer jeg nok til å fortsatte som kunde hos dere. Har inntrykk av at de produktene som dere har valgt, er mye kvalitet for pengene. Derfor kan en på en måte si at jeg gir dere 5 stjerner.
Review by confirmed purchaser

Litt lenge å vente på bestilte varer

Varene er topp da de omsider kom frem. Jeg fikk jo beskjed om at de ikke var på lager og forventet ankomsttid til lageret var ca 3 uker etter bestillingsdatoen. Det ble enda en forsinkelse, slik at jeg mottok varene ca 5 uker etter bestillingsdatoen. Litt lenge å vente.
Review by confirmed purchaser

God service og enkel nettsiden å finne det du vil ha.

Meget fornøyd, fikk lytte på anlegget jeg hadde tenkt meg på en av Hi-Fi klubbens butikker for så å bestille alt fra nettsiden deres. Meget god service på butikken, hvor alle spørsmål ble besvart itillegg til raskt svar på spørsmål over e-post.

Svært Godt fornøyd

Søkte om finansiering og fikk det innvilget med en gang. To dager senere hadde jeg nytt anlegg og Tv som jeg har drømt om i noen år nå. Alt virket som det skulle. Det eneste problemet jeg har hatt er fjernkontrollen til forstyerkeren men det blir en bagatell i forhold til helhets opplevelsen. Super lyd og supert bilde. Anonse tekstene på produktene holdert absolutt det de lover. Anbefales varmt til andre.

Fornøyd!

Enkel og flott hjemmeside.
Kjempe lett å finne fram og bestille.
Fikk raskt mail med bekreftelse av kjøp.
kjapp levering av produkt.
Fikk også raskt svar på mail ang. spørsmål jeg hadde:)

Kjempe fornøyd kunde!

Ingenting å utsette.

Bra bestillingsprosess, rask levering og alt på stell. Dei er også flinke til å komme med råd og har faktisk peiling på kva dei pratar om.

Rask levering! Konge produkt! Uslåelig service

Bestillte en sub på nettbutikken. Varen sendt dagen etter og ankomst dagen etter der igjen. Knall god lyd. Gleder meg til den er ferdig innspillt:) Anbefaler hifi-klubben til alle som er glad i god lyd og topp service!

ENESTÅENDE!!

Jeg definerer meg selv som en lyd og bilde entusiast, har drevet på med Lyd og bilde i over 14år både på hobby og proffesjonelt nivå. Jeg ble introduset til Hi-Fi klubben som 15åring å har vært kunde der helt siden det. Jeg har handlet i flere av deres butikker rundt omkring i landet, kan vel telle på en hånd de butikkene jeg ikke har besøkt, jeg har benyttet meg av nettbutikken ved flere anledninger opp gjennom årene og aldri opplevd ett eneste dårlig øyeblikk med Hi-Fi klubben å for andre entusiaster der ute, så har jeg ingen problemer med å anbefale Hi-Fi klubben. Enestående butikk for oss såm elsker lyd og bilde!! Keep it Up!

DETTE VAR TOPP!!

Jeg bestilte en dab-radio over nettet. (Argon) Den kom i løpet av noen få dager! Radioen virket utmerket der min Tivoliradio IKKE virket! For å si det enkelt, radioen var kanon bra!!

Jeg streamet musikk fra Ipod og Ipad og det gikk meget meget bra!

Jeg vil sterkt anbefale å kjøpe radio fra HiFi-klubben!!

Raskt svar, raskt levert

Jeg hadde spørsmål som jeg fikk raskt svar på, via mail, og produktet mitt ble levert på 2 dager. Flotte greier.

Servicen upåklagelig !

Bestilte meg en Cambrigde Audio portable speaker på nettbutikken. Denne kom etter 4 dager. Spent som en 6 åring på julaften åpnet jeg pakken for å se på vindunderet. Leste meg igjennom bruksanvisningen og satt høyttaleren på lading i minimum 4 timer som det sto. Når de "laaaaange" 4 timene var gått, sjekket jeg om lyset bak var blitt grønt. Det var det ikke så jeg lot den stå lengre. 6 timer gikk men ingen grønt lys ( som skal indikere at batteriet er full ladet). Tenkte med meg selv at det kunne være en bagatell feil der og da. Jeg slo no på høyttaleren ,koblet opp telefonen min, satt på WIMP Hifi og nøt den gode lyden! Alt bra og vel så langt. Skuffelsen var derimot stor når jeg skulle koble den fra strømmen og la den gå på batteriet.

Det fungerte rett å slett ikkje. Etter å ha spilt litt musikk på strøm, prøvd å lade den opp igjen og teste batteriet en gang til, måtte jeg til slutt innse at det var noe gale med den. Ringte inn til kunde service og forklarte situasjonen og alt løste seg kjapt. Jeg gikk ned på HIFI klubben her i Bergen, leverte den inn, og fikk ut en ny en. Uten nokke om og men!

Så no mens eg skriver dette, sitter eg å hører på musikk via Cambridge høyttaleren og nyyyyyyter den gode lyden! HIFI klubben! Dokker har fått en ny fast kunde! Anbefales!

rask og billig

Meget rask leveranse og billigst. Hva mer ønsker man seg?
Review by confirmed purchaser

Flotte produkter og veldig kjapp service

Handla alt jeg har av hifi fra hifiklubben uten tvil den første plassen jeg går hvis jeg skal ha noe innen lyd.
Review by confirmed purchaser

Gode priser som konkurrerer med de store kjedene og faglig dyktig personale.

Kjøpte en TV av de da denne er billigere hos HIFI - klubben enn hos en konkurrerende gigantkjede! Dessuten har avdelingen i Bergen god service og meget dyktig personale. Hos El... har jeg ofte blitt fortalt ting om produkter jeg vet ikke stemmer ettersom jeg setter meg svært godt inn i funksjonalitet og spesifikasjoner før jeg kjøper noe.
Review by confirmed purchaser

Reklamerer med Spotify, men hva så

Hurtig og grei effektuering av bestillingen, men når det reklameres med et tilbud som også omfatter 6 mndr. gratis Spotify så burde det vært gitt litt informasjon om hvordan bestilling av dette skulle foregå. Jeg ble så irritert over måten dette var løst på at det endte med at jeg ble "Wimp" kunde.

Effektiv behandling og levering

Fikk telefon vedrørende leveringsdato frem i tid. Endret denne og fikk leveringen effektivt og raskt levert.

Hi-Fi Klubben Norge

Om Hi-Fi Klubben

I Hi-Fi Klubben handler alt om lyd og bilde – ikke kjøleskap, vaskemaskiner og stavmiksere. Hos oss får du musikk- og filmopplevelser for hver eneste krone.

Visit Hi-Fi Klubben Norge

Kontaktopplysninger

Call us on: 815 000 90
We live here: Norway

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.