GLS Denmark reviews

GLS Denmark reviews

Good
7.4

forfærdeligt

forfærdeligt!!!! ikke nok med jeg aldrig får min pakke at se!!!
Der blev sendt ugyldigt pin kode så jeg ikke kan få fat i min pakke!

utrolig dårlig service når jeg skriver får jeg overhovedet intet svar tilbage!!
skal aldrig benytte GLS det var første og sidste gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Alt i orden

Pakke leveret i Dagli Brugsen meget fin meddelelse
på PC og sms - varen købt dagen før påske, leveret
dagen efter påske, sådan, og tak for det.

Total mangel på professionalisme

Når der med utallige gule mærkater står "Vorsicht", "Fragile" og "Glas" på pakken, burde det give GLS og dennes chauffør bare antydningen af et hint om, at denne pakke indeholder GLAS og af samme grund skal behandles varsomt.
Chaufføren træder ind ad døren i opgangen i min etageejendom og råber op til mig, at han i hvert fald ikke har tænkt sig at bære pakken op til mig på 1. sal, det må han ikke når den er så tung. Pakken vejer under 20 kg, så det kan undre. Jeg går ned til ham og gør opmærksom på, at der er elevator, hvorefter chaufføren vælger først at skubbe pakken hele vejen hen til elevatoren, for herefter at give pakken et hårdt skub ind i elevatoren fra stående til liggende position. Lettere chokeret fortæller jeg, at der altså er glas i pakken, hvorefter han trækker på skuldrene og siger "Nå, ok", og skynder sig væk.
Unødvendigt at sige, at min vare var smadret. Jeg stod og skulle bruge varen akut, men må nu vente over 2 uger på en ny, da varen ikke længere er på lager og først skal bestilles hjem.
Opringningen til jeres kundeservice var fuldstændig nytteløst og intetsigende.
Jeg har selvfølgelig informeret leverandøren om dette, da det jo er dem, der er jeres kunder. Desværre er det både mig og jeres kunde, jeres mangel på professionalisme går ud over.
Øv øv øv.

Forkert pakkecenter

ØV! Har ventet på en pakke siden søndag i sidste uge. Endelig får jeg en mail om at jeg kan hente min pakke; I en forkert pakkeshop?!
Jeg har netop valgt et pakkecenter tæt på mim bopæl, da jeg skal have min baby med når den skal hentes.
Hvad pokker gør man så?!

Fantastisk service

Har aldrig haft problemer med GLS service, og deres gls pakkeshop princip fungerer upåklageligt. Levering er langt hurtigere end Post Danmark og UPS.

Ikke i orden!!!

Det er nu anden gang jeg har bestilt levering med gls, første gang smed buddet en seddel i min postkasse i stedet for at ringe på klokken. anden gang var det så åbenbart for svært så der fik jeg en sms med at min pakke var forsøgt afleveret. Hvilket den IKKE var. det er simpelthen ikke i orden, så nu må jeg vente med at hente min pakke til efter påske, da kiosken min pakke ligger i sefl ikke har åben. tak for Ingenting GLS

Hurtig korrekt levering

levering indenrigs dagen efter afsendelse i butik tilknyttet GLS. Perfekt.

Super hurtig levering, perfekt

Du skal endelige bruge GLS, da de er hurtig til at få din pakke frem uanset om det en du skal have eller have leveret til en af vennerne

overraskende hurtigt

Under 24 timer fra de havde pakken og jeg kunne afhente den. Derudover løbende information så man ved besked om hvornår man ca kan afhente den. Det er hurtigt, effektivt og super service :)

Klart foretrukken

Super koncept med afhentning i nærmeste pakkeshop. Jeg får konsekvent varer fra GLS en dag tidligere end Post Danmark, da de ikke bruger en dag på forgæves levering mens jeg er på arbejde. Sparer herudover en masse tid i kø på posthuset.

Firmaer der kun leverer med post danmark, får et klart minus i min bog.

Hurtig og venlige

Gls er både hurtig og venlige. Personalet er virkelig venlig og der er søde, de hjælper en med at få det ind når det er tungt. Mange tak

Ringe service

Fik en mail om at min pakke var forsøgt leveret, og at der ikke vare nogen til at træffe på adressen, jeg var hjemme hele dagen så det lyder meget mærkeligt, der lå hellere ikke nogen seddel i postkassen, men jeg måtte ringe op til 5 gange før jeg kom igennem til GLS og aftalte med dem at de skulle komme dagen efter med min pakke.
GLS manden kom som aftalt, men hans undskyldning var at han ikke havde noget papir med som han så kunne ligge i postkassen at de havde været der.
Lidt for ringe af GLS.

Hurtig levering!!!

Pakken er altid pæn ved afhentning samt god og hurtig levering....

Pakken var ikke klar til afhentning selvom jeg havde fået besked om at den var der - SPILD AF TID

Irriterende at man ikke kan regne med at pakken er klar til afhentning når man får besked om det

Hurtig leverance

Bestilte en vare lørdag. Kunne hente pakke mandag. Er rigtig godt tilfreds :-)

Benyttes altid - når det er muligt.

Jeg er helt vild med GLS. GLS er hurtigt nemt og man får hurtig bedsked når pakken er der. Rigtig godt.

Kritik af udleveringssted

Havde fulgt min pakke på Track and trace og kunne se, at pakken var leveret kl 11.30 til Shell på Gl. Køge Landevej. Jeg greb chancen da jeg var på Toftegårds Plads og gik ind for at hente den. En noget ubetænksom ekspedient ville end ikke kigge efter pakken, da jeg jo ikke havde mailen, hvori der stod at den var til afhentning. Hvad jeg ikke vidste var, at der i samme øjeblik blev sendt netop den mail afsted - jeg så den desværre først da jeg kom hjem. Så jeg måtte da ned efter pakken en gang til :-(

Bonusinfo - de gider såmænd heller ikke tjekke id på denne Shell.

Dem bruger jeg ikke frivilligt igen

Christ hvor er GLS elendige. Jeg forstår godt at de ikke officielt er på nogle sociale medier, for det ville da ende med en shame-side så lang at man slet ikke forstår det.

Long story short: Deres director of operations i Danmark smider røret på overfor kunder der ikke kan få deres pakker pga en fejl som GLS har lavet. Kundeservice er åbenbart godt klar over at der står forkerte oplysninger på sedlerne som chaufførerne afleverer. De fejlinformerer og oplyser om forskellige ting alt efter hvor man kigger i deres oplysninger og virker generelt ikke interesseret i at løse kundens problem.

ringe service

har fået en mail hvor de siger der en pakke til afhentning hos GLS,,,ja ok men skal den egentlig ikke leveres på min adr det mener jeg den skal,,der har ikke været nogen her hos mig der er ikke lagt nogen seddel om at de har været her,,meget dårlig service,,skal dertil lige siges jeg er kørestols bruger og er næsten ikke ude af hjemmet,så ved at de ikke har været her på min adr,

GLS Denmark A/S Details

Vi distribuerer erhvervspakker, men håndterer også pakker til private via mere end 1.000 GLS Pakke Shops i hele Danmark - også tæt på dig. Når du afgiver din ordre i en webshop, kan du vælge levering vis GLS Pakke Shop. Du kan hente pakken allerede samme dag, som du modtager mail/sms fra os. Husk pakkenr. og gyldigt ID. Med personlig betjening og lange åbningstider kan du hente din pakke inden 5 dage. Herefter returnerer vi den til afsender. Som privatperson kan du også sende pakker fra GLS Pakke Shops. Medbring din pakke forsvarligt emballeret i din Pakke Shop. Labelen køber du i Pakke Shop mod kontant betaling.

Visit GLS Denmark

Call us on: 76 33 11 11