GLS Denmark reviews

GLS Denmark reviews

Good
7.4

Klart foretrukken

Super koncept med afhentning i nærmeste pakkeshop. Jeg får konsekvent varer fra GLS en dag tidligere end Post Danmark, da de ikke bruger en dag på forgæves levering mens jeg er på arbejde. Sparer herudover en masse tid i kø på posthuset.

Firmaer der kun leverer med post danmark, får et klart minus i min bog.

Hurtig og venlige

Gls er både hurtig og venlige. Personalet er virkelig venlig og der er søde, de hjælper en med at få det ind når det er tungt. Mange tak

Ringe service

Fik en mail om at min pakke var forsøgt leveret, og at der ikke vare nogen til at træffe på adressen, jeg var hjemme hele dagen så det lyder meget mærkeligt, der lå hellere ikke nogen seddel i postkassen, men jeg måtte ringe op til 5 gange før jeg kom igennem til GLS og aftalte med dem at de skulle komme dagen efter med min pakke.
GLS manden kom som aftalt, men hans undskyldning var at han ikke havde noget papir med som han så kunne ligge i postkassen at de havde været der.
Lidt for ringe af GLS.

Hurtig levering!!!

Pakken er altid pæn ved afhentning samt god og hurtig levering....

Pakken var ikke klar til afhentning selvom jeg havde fået besked om at den var der - SPILD AF TID

Irriterende at man ikke kan regne med at pakken er klar til afhentning når man får besked om det

Hurtig leverance

Bestilte en vare lørdag. Kunne hente pakke mandag. Er rigtig godt tilfreds :-)

Benyttes altid - når det er muligt.

Jeg er helt vild med GLS. GLS er hurtigt nemt og man får hurtig bedsked når pakken er der. Rigtig godt.

Kritik af udleveringssted

Havde fulgt min pakke på Track and trace og kunne se, at pakken var leveret kl 11.30 til Shell på Gl. Køge Landevej. Jeg greb chancen da jeg var på Toftegårds Plads og gik ind for at hente den. En noget ubetænksom ekspedient ville end ikke kigge efter pakken, da jeg jo ikke havde mailen, hvori der stod at den var til afhentning. Hvad jeg ikke vidste var, at der i samme øjeblik blev sendt netop den mail afsted - jeg så den desværre først da jeg kom hjem. Så jeg måtte da ned efter pakken en gang til :-(

Bonusinfo - de gider såmænd heller ikke tjekke id på denne Shell.

Dem bruger jeg ikke frivilligt igen

Christ hvor er GLS elendige. Jeg forstår godt at de ikke officielt er på nogle sociale medier, for det ville da ende med en shame-side så lang at man slet ikke forstår det.

Long story short: Deres director of operations i Danmark smider røret på overfor kunder der ikke kan få deres pakker pga en fejl som GLS har lavet. Kundeservice er åbenbart godt klar over at der står forkerte oplysninger på sedlerne som chaufførerne afleverer. De fejlinformerer og oplyser om forskellige ting alt efter hvor man kigger i deres oplysninger og virker generelt ikke interesseret i at løse kundens problem.

ringe service

har fået en mail hvor de siger der en pakke til afhentning hos GLS,,,ja ok men skal den egentlig ikke leveres på min adr det mener jeg den skal,,der har ikke været nogen her hos mig der er ikke lagt nogen seddel om at de har været her,,meget dårlig service,,skal dertil lige siges jeg er kørestols bruger og er næsten ikke ude af hjemmet,så ved at de ikke har været her på min adr,

Der gik 15 timer fra GLS fik min pakke, til de afleverede den.
SUPER!

DÅRLIG SERVICE

Har bedt om at få pakken sendt hjem på adressen..
Der blev bare lagt en seddel i postkassen..
chauføren har hverken banket eller ringet på, men bare lagt en seddel i postkassen
første og eneste gang jeg bruger GLS..
DÅRLIG STIL GLS
og så går min kæreste på barsel, så der VAR NOGEN HJEMME......
MEGET SKUFFET over GLS

Ingen problemer!

Intet at komme efter, fin levering, GLS manden var så sød at ringe personligt for at fortælle at han havde været med min forsendelse, idet jeg ikke var hjemme. Tak for en god service!

Bar ikke pakken op, men smed den og strøg afsted :-(

Jeg havde bestilt et batteri til bilen hos thansen.dk til levering på min arbejdsadresse, der ligger på 2. sal.
GLS ringer på og siger at der er en pakke på gaden, jeg skal hente. Havde netop bestilt levering til adressen, for ikke at skulle slæbe batteriet, så jeg spørger uforstående om han ikke kommer op med den (som GLS plejer) - intet svar. Kommer ned med det samme, men chaufføren er allerede kørst afsted og min pakke står udenfor opgangen. Øv :-((

Super let, enkelt og hurtigt

Meget mere af denne form for super service i DK.

Bare super gode spændende og sjove vare.

Har handlet her mange gange og bliver , dejlig overrasket hver eneste gang.
Lyn hurtig levering, dejlig information, ikke til at misforstå-
Får besked både på sms og mail..
Super skøn sted at handle..
Giver de allerbedste karaktere..

Ingen problemer

Jeg har modtaget pakker med GLS mange gange, og har aldrig haft nogle problemer. Det er dejligt, at man selv kan vælge, hvor man vil hente pakken, hvilket ofte er en både nemmere og billigere løsning, end hvis pakken skulle sendes med Post Danmark.

GLS Denmark A/S Details

Vi distribuerer erhvervspakker, men håndterer også pakker til private via mere end 1.000 GLS Pakke Shops i hele Danmark - også tæt på dig. Når du afgiver din ordre i en webshop, kan du vælge levering vis GLS Pakke Shop. Du kan hente pakken allerede samme dag, som du modtager mail/sms fra os. Husk pakkenr. og gyldigt ID. Med personlig betjening og lange åbningstider kan du hente din pakke inden 5 dage. Herefter returnerer vi den til afsender. Som privatperson kan du også sende pakker fra GLS Pakke Shops. Medbring din pakke forsvarligt emballeret i din Pakke Shop. Labelen køber du i Pakke Shop mod kontant betaling.

Visit GLS Denmark

Call us on: 76 33 11 11