Filiokus reviews

Filiokus reviews

Excellent
9.9

Skøn butik med en super betjening - hurtig og effektiv. Utrolig sød ejer.

Selv om jeg om mine børn desværre er ved at være vokset ud af alle de fine produkter i fantastisk kvalitet, så har du noget fantastisk chokolade/lakrids ;-)

Rigtig lækkert tøj

Jeg Bestilte en hel del økologisk tøj, da min datter lider af exem og meget sart hud. Efter vask "filterede" nogle af stømperne jeg havde købt, som skulle have været i ren bomuld (vasket ved 40 g. som anvist). Efter jeg fortalte om det opstået problem, blev vi enige om at de ville prøve at sende en par nye strømper og at der nok var kommet nogle forkerte strømper med posten. Det nye par "filtrede" ikke. Det var proffesionel, hurtig og venlig korrespendance- og er meget tilfreds med produkterne.
Mvh Marianne Mortensen

Super lækre vare, god kvalitet og hurtig levering!

Elsker bare den butik - super lækre vare og god kvalitet. Butikken har både babytøj men også legesager. Super hurtig levering og gode forklaringer på varen - både af kvaliteten og størrelserne!

Flot vare og hurtig levering

Jeg bestilte et babytæppe i uld - super fint! Blev leveret dagen efter jeg havde bestilt :) Ingen forbehold her fra.

Luxus Shopping til alle.

Overskuelig hjemmeside, meget nem at går til.
Jeg købte det fineste uld/slik baby tøj:-)
Hurtig leveringen!
Indpakningen var helt top, stilfuldt og lækkert.
Tak for god service, jeg glæder min til at handle på Filiokus igen :-)

Lækkert!

Super god service og lækker lækker ulddragt jeg modtog.

Troværdig og personlig nethandel

Jeg har haft fornøjelsen af at handle med filiokus for et par uger siden. Det var en god oplevelse. Jeg fik en masse rabat, da der var udsalg. Varerne blev leveret hurtigt. Det var en spændende pakke med små overraskelser. Helt sikkert vil jeg besøge filiokus.dk igen, når der skal handles børnetøj. Grunden til at jeg ender med at give filiokus 3 stjerner er, at der var en vare, som jeg ikke kunne få i den ønskede størrelse.

Skønt tæppe leveret lynhurtigt

Skønne uldvarer, som jeg glæder mig til at tage i brug ;-) og så leveret hurtigt, med personligt kort og lidt sødt (meget fin detalje!) jeg vil helt sikkert bruge Filiokus igen samt anbefale til mine veninder.

Lyn levering! Gode produkter!

Jeg har haft rigtig svært ved at finde tøj i100% silke til min søn, som har børneeksem. Fandt dog nogle rigtig fine ting på filiokus.dk, samtidig til en fair pris.
Bestilte varerne tirsdag formiddag og onsdag formiddag havde jeg en fint indpakket pakke i hånden. Det kalder jeg GOD service.

Fantastisk service

Helt igennem fantastisk service.
Skrev og spurgte til størrelser på noget specifikt tøj og fik hurtig svar retur.
Bestiller det ønskede tøj, dog viser det sig at noget af tøjet alligevel er for lille (min egen fejl).
Men jeg skriver til Lisbeth og jeg kan bare sende det retur, så sender hun en anden størrelse.
Jeg sender retur d. 18 dec og d. 20 dec har jeg tøjet i en ny størrelse.

Så alt i alt super god service og god oplevelse.
Så her handler jeg helt sikkert igen.

Exceptionelt

Onsdag: har lige modtaget en skøn indpakket pakke med dejlige silke/uld ting i. Bestilte varen mandag aften, tirsdag morgen blev de afstedt og i dag, onsdag formiddag, leveret af Post Danmark. Som tidligere leverancer, var alt pakket smukt ind, et dejligt kort, en lille ekstra ting til den søde tand. Smukke produkter til en fornuftig pris, leveret exceptionelt hurtigt med en fremragende service. Hvad mere kan man forlange? Tak :-)

Tak for god service

Tak for de fine, giftfri ansigtsfarver og småting. Rigtig lækre varer og fin indpakning:-)

Stina

Fin handel

Perfekt og hurtig ekspedition

super

Leverer til tiden.
Blusen pakket ind som en flot gave i pænt papir.
Alt fungerer som det skal.

En rigtig god oplevelse. Da jeg bestilte mine varer, var butikken ferielukket, jeg fik omgående besked om, hvornår varerne ville blive sendt. Jeg blev løbende holdt orienteret om hvor mine varer befandt sig, og da jeg fik dem, pænt pakket ind, var der chokolade og et pænt brev med, så er dagen bare reddet :-)

lækkert !!

lækre varer - top betjening - nul problemer :) meget glad + tilfreds

God god service

Min datter var meget tilfreds med den japanske trædukke.
Flot at gaven var pakket ind.

Fantastisk god service - kan anbefales :-)

Det var virkelig en fornøjelse at handle hos Filiokus. Hurtig og effektivt levering og venlig kommunikation - og meget hyggeligt at få en pakke der er pakket ind og et lille stykke chokolade. Jeg vil helt sikkert handle her igen.

Super lækre silkebluser og hurtig levering

Super hurtig levering. Jeg bestilte 2 silkebluser, som er i rigtig lækker kvalitet. Fin og personlig levering. Bluserne var fint pakket ind i gavepapir og et lille stykke chokolade var vedlagt. Handler meget gerne hos Filiokus igen.

Internetforretningen www.filiokus.dk

Om butikken:

Filiokus er en internetbutik med stort udvalg indenfor uld og silke, baby- og børnetøj og sundt legetøj. Vi fører mærker som Katvig, Living Crafts, Engel, Disana og Selena. Hos os finder du også unik håndstrik af merionould og masser af babysvøb til den første tid med den lille ny. Mangler du en god gaveidé, så kig ind og se de russiske Babushka dukker, japanske Kokeshi dukker og vores sjove hoptimister. God kundeservice og lynhurtig levering er i højsædet hos Filiokus!

Visit Filiokus

Kontakt Lisbeth Kragh