Dustinhome reviews

Dustinhome reviews

Good
8.9

Online shop med uovertruffen god service

Hurtig og effektiv levering.
Support afdelingen ombytter defekte vare uden problemer. Jeg vil varmt anbefale Dustin Home som en af de bedste internet butikker som jeg har handlede hos.

Alt som aftalt.

Fik hurtigt og præcis det jeg havde bestilt til afttalt tid, pris og kvalitet.

Bare i orden.

En god handel samt en rigtig god kundeservice da jeg havde spørgsmål. Jeg handler helt sikkert der igen !

En af de bedste netbutikker:)

Ikke sidste gang jeg handler ved det firma:)

Hurtig og problemfri handel :-)

Levering fra dag til dag - ingen problemer-

Superb service

Jeg havde købt et NZXT PHANTOM 410 ATX GUNMETAL der desværre havde en defekt fan-controller. Sjældent som det er, er det jo stadig mildest noget møg at skille en pc ad igen for at sende et kabinet retur.
Dustin tilbød mig derfor NZXT SENTRY MESH FAN CONTROLLER gratis, så jeg kunne slippe for det besvær. Det tog 30 min før jeg fik svar for min email. Jeg havde min nye fan controller dagen efter.
Tak Dustinhome!

God hjemmeside og kundeservice.

Det hele forløber, som det skal med bestilling og forsendelse.

Har kun godt at sige om Duston

Alt virker som det skal og de leverer hurtigt...

Efter kontakt med kundeservice forløb alt perfekt, og jeg er meget tilfreds med mit køb.

Forsendelsen kunne godt være sket en anelse hurtigere.

Selvom Dustinehome ikke tager rekorden i ekspeditionstid, og jeg i øvrigt ikke kunne vælge et alternativ til Post Danmark, så var det alt i alt en rigtig god oplevelse af handle hos dem.

Fik hurtigt en ny computer da den første var defekt!

Desværre var den første Lenovo Y510P defekt som vi modtog, men fik hurtige en anden tilsendt uden problemer. Supporten er søde venlige og kompetente mennesker. Det er ikke sidste gang jeg handler her!

Gode priser, hurtig levering

God pris, god hjemmeside, hurtig levering :)

en stor fornøjelse at handle med dustinhome

dette var en fantastik oplevelse at bruge dustin home, bestilte mine vare ved det tirsdag ved middags tid.. skulle bruge lidt hjælp fra deres kundeservice til at få nogle tilbehør til et yamaha sarround Anlæg der gik ikke længe fra jeg åbnede deres 'chat' til jeg havde en medarbejder der. han hjalp mig med det hele jeg skulle have fik bestilt det og kort efter fik jeg en mail hvor der stod min ordre var sendt.. bare en lille ting der var galt. deres track and trace nummer gik til post danmark som ikke havde noget på den.. prøvede tracke den ved bring.dk hvor de kunne fortælle mig lidt mere om min pakke. onsdag lidt over middag ringer min telefon det er fra bring de spørger om jeg er hjemme, hvilket jeg er de siger de kommer om en time med en pakke til mig dette passer meget godt med tiden en time efter kommer en grøn lastbil og blir spurgt hvor de skal sætte min palle.. så lige omkring 24 timer fra jeg bestiller til de læsser en hel palle af ved min dør.. så super service vil bruge dustin igen en anden gang.. hvis man spørger dutins kundeservice skal jeg først modtage på tirsdag så jeg er ganske glad for den meget hurtige levering..

Super fin oplevelse

NAS bestilt og leveret dagen efter som lovet.
Jeg kan kun anbefale Dustinhome for nethandel.

Rigtig god service ved garanti sager

Havde købt et in-ear headset hos Dustin hvor der var kommet en løs forbindelse i, jeg gjorde intet andet end skrive lidt frem og tilbage i deres kundeservice chat med en hjælpsom medarbejder, før der var et nyt headset på vej til mig. Rigtig god service.

Effektiv håndtering af reklamation

Fik byttet defekt ebogslæser i løbet af få dage

www.dustinhome.dk Details

Lynhurtig levering og gode priser.

Visit Dustinhome

Call us on: 88 330 330