Cinemagic reviews

Cinemagic reviews

Acceptable
6.8

Kan anbefales!

Det gik særdeles nemt og hurtigt både med bestilling og levering!

Alt perfekt

Handlen har været perfekt hele vejen igennem.

Det gik lige efter bogen

jeg har nu købt 3 gange hos Cinemagic og alle 3 gange var alt lige efter bogen. Hurtig ordrebekræftelse, hurtig leveringsbesked og hurtig levering

Fremragende

Jeg fik mit produkt som forventet på dagen, kun ikke ønske mere

Superhurtig levering!

Fik leveret dagen efter købet og alt var som det skulle være...

Hurtig levering - varen OK

Bestilte min vare tirsdag formiddag og varen blev, som lovet, leveret onsdag formiddag med posten.
Varen var OK og leveringstiden helt i top.

Manglende information

Hej. Alt gik fint, med lidt mere information undervejs havde i fået 5 stjerner her. Der er imidlertid to ting jeg vil bemærke:
* Info: Send meget gerne en Ordrebekræftelse før Fakturen. Den går direkte fra Bestillingsbekræftelse til at varen er afhentet af GLS.
* Jeg forstår ikke hvorfor i et gået over til Kundeanmeldelse.dk . I har som jeg husker det før henvist til trustpilot, men kan ses at i ikke længere får så god score her. Hvorfor prøver i ikke at gøre noget ved det, istedet for at gå over til en mindre anmeldelsesside?

Køb ikke hos CineMagic !

De har solgt mig et tv, som ikke virker i Danmark !
Stikkene passer ikke til danske stik - de har trods alt sendt adaptor med, men allerede der..... Sprogindstillinger passer kun til østeuropa og alle andre mulige lande end Danmark - og firmwaren kan heller ikke tilpasses Danmark.
Kort og godt - de har taget mig ved næsen.
Det er sidste gang jeg sparer 300 kr. i forhold til øvrige priser på nettet hos seriøse udbydere !

Hverken mere eller mindre !!

Jeg har været yderst tilfreds med Cinemagic A/S's service....Tak for samtalen, Peter !

Hurtig levering. Nemt at bestille.

Super sted at handle, og faktisk billigt.

Ringeste service jeg nogensinde har oplevet.

Bestilte vare med 1-3 dages levering, 3 dage efter får jeg en mail hvor der stå de forventer én uge senere, skriver email til dem som de ikke svarer på, 2 dage senere får jeg en mail med samme dato, sker intet før 17 dage efter hvor jeg får en email om at den er udsolgt og de sletter min bestilling.

Har aldrig oplevet noget ligende skal aldrig handle derfra igen! virkelig ringe service!!!

Ekstremt dårlig service

Fandt en vare på pricerunner som var billigst ved Cinemagic. Desværre viste det sig at varen som blev annonceret ved pricerunner og varen ved Cinemagic ikke var den samme? Varen som er leveret kan ikke bruges og Cinemagic vil ikke hjælpe med at rette fejlen. Køb et andet sted.

Elendig service!

Aldrig handel her! Ekstrem dårlig service. Har ikke fået en mail om min vare skulle være sendt eller lign. Det eneste jeg har fået er en automatisk bekræftelse på købet!

ALDRIG HANDEL HER!

Super levering

Leveringen skete præcist på det tidspunkt, som var angivet på deres hjemmeside.
Vh Niels

Ekstremt dårligt service ved fejllevering

Dårlig service og fleksibilitet ved fejllevering. Dårlig kommunikation.

Hurtig bestilling og levering!

Det var særdeles nemt at følge hele bestillingen frem til leveringen!
Jeg anbefaler andre at bruge Cinemagig.
Jørgen Strøby.

Ville ikke give pengene retur

De sælger samme tastatur 2 gange på deres shop. Både Dansk og Hollandsk, selvom jeg ikke ved, hvad folk skal bruge et hollandsk tastatur til i DK. Kom ved et uheld til at købe det Hollandske.
Sendte retur og købte det danske, men de ville ikke give pengene retur for det Hollandske, fordi det var et erhvervskøb. Ja. Indenfor lovens rammer. Men dælme ringe kundeservice.
Desuden er deres markering af dansk/hollandsk tastatur stort set ikke eksisterende.

CineMagic Details

Visit Cinemagic