BOL reviews

Rating distribution

Reviews

About

Levertijden kloppen niet

De kwaliteit van Bol.com lijkt steeds slechter te worden.

Ruim voor de verjaardag van mijn dochter cadeaus besteld op bol.com. De levertijd van 1 van de cadeau was 3-5 werkdagen. Na 7 dagen nog niks binnen. Service desk gebeld. Daar kunnen ze me ook niet helpen, niemand weet waarom het niet verzonden is. Slechte communicatie.

Nu bestelling geannuleerd en op naar de winkel.

Na paar dagen ontvangen

We hebben een kinderwagen besteld en er stond een levertijd van 1 tot 3 dagen , maar we kregen de kinderwagen pas na 5 dagen. Doos was bij aflevering wel beschadigd en de schuld leek bij PostNL te liggen werd aangegeven. Kinderwagen was wel gewoon goed intact dus alsnog wel tevreden over de bestelling.

Slecht in after sales

Ik had software besteld. Achteraf werd dit via een externe verkoper verkocht. Ik had op de bestelsite van Bol niet gezien dat je software (windows 7) niet kon retourneren.
Toen ik besteld had kreeg ik van de leverancier van mij computer bericht dat er geen drivers beschikbaar was. Dus een andere computer gekocht. Maar ik zit met een windows 7 sp1 (64 bits) in een ongeopend pakketje. Heb ik wel geretourneerd, maar krijg van Bol te horen dat de leverancier het niet terug wil. Dus de leverancier zou het terugsturen. Tot op heden nog niet ontvangen. Zo ik het terugkrijg heb ik €122,-- betaald voor iets wat ik niet gebruik in een ongeopend pakketje. Dat is te controleren omdat het dicht zit. Ik wilde dat ik dit eerder gezien had. Nu dus maar kijken bij Bol waar het zijn producten vandaan haalt en daar maar zelf bestellen. Heb ik nu ook met mijn nieuwe computer gedaan.

1 heel snel ander niet

Bestelling in 2 delen ontvangen. 1 deel heel snel andere duurde 7 dagen terwijl deze wel op voorraad stond op de site

Komt leveringsbelofte totaal niet waar - vrije dag genomen voor niets

Zondagmiddag een netwerk switch besteld, die we maandag nodig zouden moeten hebben. Bol.com liet als enig bedrijf bij het product zien:

Zondag voor 21.00 uur besteld, maandag in huis.

Geweldig natuurlijk, want we hadden die switch namelijk echt die dag nodig. Besteld en betaald en hele maandag vrij gepland en thuis gebleven om de switch in ontvangst te nemen, zodat we die direct zouden kunnen installeren.

Toen we om 15:30 nog niets hadden ontvangen, hebben we maar de klantenservice gebeld. Daar kregen we te horen, dat er vertraging zat in de levering en dat deze pas zaterdag geleverd kon worden. Volgens de klantenservice was dit echter pas om 14:45 bekend.
Dit is echt te belachelijk voor woorden, aangezien dit meteen al duidelijk zou moeten zijn bij de bestelling.

De klantenservice reageerde compleet laconiek, alsof ze het totaal niet interesseerde dat wij daar kwaad over waren.

Uiteraard hebben wij de bestelling gecancelled, en zelfs op het geld retour moeten we nu 3 werkdagen wachten.

Dus bol.com is alleen goed wanneer je boeken besteld, voor de rest moet je hier echt niets gaan bestellen.

ongelofelijk slechte winkel met nog slechtere service

In februari bestel je iets, voor levering in april. In maart zie je het misgaan en neem je niet minder dan 7x contact op. Reacties zijn allemaal nietszeggend en 'we kunnen die afdeling niet bereiken, het komt vast wel goed'. Dat komt het dus niet, je spendeert honderden euro's en wordt met een minachting behandeld die elke realiteit tart.... walgelijk
Review by confirmed purchaser

Goed geleverd en zorgvuldig verzonden

Ik zou zeker weer een boek bestellen bij deze verkoper

Prima winkel, prima klantenservice

Leveringen zijn meestal op de aangegeven datum, en ervaringen met de klantenservice zijn uitsluitend positief. Twee maal een defect artikel gehad, in het ene geval (een stuk speelgoed) is het binnen twee dagen vervangen voor een nieuw exemplaar. In het andere geval (een buggy) zijn we snel in contact gebracht met de fabrikant, waarna het probleem snel opgelost was.

Prima internetwinkel!

Prima internetwinkel, ze hebben een groot aanbod, levering is snel en duidelijk en klantenservice vind ik perfect.
Ik bestel regelmatig bij bol en natuurlijk heb ik ook wel eens een artikel besteld waarvan de levertijd niet klopte, of defect bleek maar ik vind dat er altijd snel een goede oplossing hiervoor geboden wordt.

enige minpuntje is dat bol ietsje duurder is dan de gemiddelde internetwinkel.

Niet tevreden

Je moet erg lang op je spullen wachten en ook als je iets retour stuurt moet je lang wachten tot je geld terug gestort krijgt.

Prima

Meerdere malen besteld bij bol en altijd op tijd alles ontvangen

Prima bedrijf

Sinds 2001 ben ik klant van dit bedrijf en ik heb er al veel dingen naar tevredenheid gekocht.
-snelle levering
-betalen met online acceptgiro
-uitgebreid assortiment

Altijd blij met Bol

Ik koop al jaren boeken en electronica bij Bol. Ruime keuze op de site en alles wordt altijd prompt bezorgd. Ik vind het de recente uitbreidingen van het aanbod met drogisterij artikelen en spullen voor het huis ook erg prettig.

Erg lang moeten wachten op een boek

Lang moeten wachten op een boek, moest opnieuw worden verstuurd. Volgende keer naar de boekhandel ;)

Rijstkoker

Ik wilde een rijstkoker hebben. Ik zag er een staan. Was niet de goedkoopste maar het scheelde maar een paar euro. Bestellen maar. De volgende dag rijstkoker in huis. Perfect.

ARTIKELEN VERKOPEN EM GEEN GELD ONTVANGEN - GA DAN SNEL NAAR BOL.COM!!

Heb een boek verkocht via bol.com en de koper heeft aan gegeven het boek te retourneren na 8 dagen geen boek ontvangen dus bol.com gebeld en zij gaven aan dat het om een fraudeur gaat en dat het geregeld word. Paar maanden later heb ik nog niets ontvangen en heb ze dus weer gebeld. Dit keer zeiden ze dat ik ervoor helemaal niet hebt gebeld. Word met andere woorden als een leugenaar behandeld. Bij bol.com geloven ze eerder de computer dan de klant. De medewerker deed niet eens de moeite om de probleem met mij optelossen inplaats daarvan werd ik als een leugenaar behandeld. BOL.COM dank je wel dankzij jullie ben ik me boek kwijt en heb ik geen geld ontvangen.

slecht service en slecht bedrijve

een stafmixer bestelt .defect en gebruikt apparaat ontvangen!!
direct heb ik klanten service gebeld. maar het antwoord was dat moet ik 10 werk dagen wachten voor een nieuw vervangen ,of moet ik een nieuw besteleng en de defect apparaat terug sturen via post .dat is de snelste manier na het nieuw besteleng en de defecte terug sturen na 4 werk dagen heb ik een deel van mijn geld terug op mijn rekeningnummer maar de deel de is met airmail betaalt is kan ik niet mijn airmail punt terug krijgen en dat ik ben verplicht om met dit bedrag ander product bij bel com kopen!!!
dus door de fout van dit bedrijf ben ik verplicht te met het bedrage van airmail punten ander product kopen raar en belachelijk en ook slecht service ,, nieuw apparaat bestelt tweedehands ontvangen en defect en geen airmail punten terug maar wel verplicht te kopen met dit bedraag raar echt raar

Zeer slechte informatie bij bestellen Lego

Twee cadeautjes besteld voor een verjaardag. Kind bleek hetzelfde al gekregen te hebben dus wij dachten, geen probleem. Kunnen het zo terug sturen. Nee dus...

Ja, het kan wel maar betaal je per kado (beide LEGO uit zelfde serie) 7 EURO verzendkosten dus 14 euro totaal. Zeer slecht aangegeven bij het bestellen dus wat mij betreft dikke onvoldoende! Natuurlijk staat het wel ergens weg gestopt in de "kleine lettertjes" maar dat is wat mij betreft niet voldoende. Ik was jaren klant maar zal hier nooit weer bestellen zeker ook door de reacties van de "klantenservice"...

Zorg er in ieder geval voor dat je alles goed doorleest en ga er niet vanuit dat het wel netjes geregeld is want helaas... En vergelijk altijd de prijzen want ook die bleek erg hoog te zijn voor de lego..

slecht service

Een computer gekocht die naar paar maanden kapot was. Nu wacht ik meer dan 3 weken repareerd te worden.

Niet alle levertijden kloppen, wel een geweldige klantenservice

Ik heb geprobeerd een oud spel voor mn playstation te bestellen. De levertijd volgens de site was 3 tot 5 weken. Toen ik na 5 weken nog niets had ontvangen heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Zij vertelden mij dat het product niet meer leverbaar was en dat ik mn geld terugkreeg.
Toen ik op de site weer ging kijken voor hetzelfde product zag ik nog steeds een levertijd van 3-5 weken, beetje raar volgens mij... Wel kreeg ik diezelfde week nog mn geld terug, dus dat doen ze dan weer wel goed!

www.bol.com Details

About this company

Bij bol.com heb je de keuze uit 2 miljoen artikelen op het gebied van boeken, cd’s, dvd’s, software, games, elektronica en mobiele telefonie. Snel besteld & snel in huis!

Visit BOL

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.