Bax-shop.nl reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

Prachtige materiaal en altijd snel geleverd.

Ik koop regelmatig producten bij Bax-shop omdat je kan kiezen op welke dag je ze geleverd wil hebben, voor 10 uur bestelt volgende dag in huis, de verzendopties zijn zoals ik ze nog nooit zo klantvriendelijk heb gezien, het wordt altijd goed verpakt en de producten zelf doen het vooral geweldig!

Ruim aanbod, snelle levering.

Bax-shop heeft een zeer ruim aanbod met vele categorieën, het handige is dat je kan thuiskomen en tot 22u kan bestellen bij de meeste producten en het toch nog de volgende dag thuis bezorgd krijgt. De prijzen vallen goed mee, er zijn goedkopere te vinden maar die hebben dan niet zo'n goede en snelle service als Bax-shop.

Scherpe prijzen en snelle levering

Op zondag voor 22:00 uur besteld en maandag had ik de mooie nieuwe Boss ME80 al in huis. Super apparaat ik ben er erg blij mee net als de service van Baxshop.nl! Makkelijk en snel bestellen en goed verpakt de volgende dag in huis. Dank je wel Baxshop.nl.

TOP!!!

BAX Shop is echt een top winkel.Snelle levering, superservice, veel betaalmogelijkheden.Alles wat een goede online shop moet hebben.

prima winkel en klantvriendelijkheis

ik heb laatst een koptelefoon besteld en die kwam de volgende dag al bij mij thuis en het bestellen was ook heel makkelijk afgezien van het feit dat je een account moest aanmaken. maar dat ging wel heel soepel en ik kon meteen verder met betalen

Erg correcte en snelle service

Na constatering dat de adapter van de twinkeling star niet werkte, gebeld met de technisch medewerker en die stuurt mij een nieuwe adapter toe. Heel erg correcte en goede en snelle service, zoals ik gewent ben van Baxshop. Klant is koning.

BAX-shop maakt zijn toezeggingen waar

Goede informatie over verwachte beschikbaarheid bij tijdelijk niet leverbaar,
Bestelling binnen 1 dag binnen en degelijk verpakt:: de fabrieksverpakking in een extra doos met schokdempende vulling. En dat alles bij een scherpe prijs.
Een aanrader.

Doen wat ze zeggen.

Bax heeft mijn stokkentas snel geleverd. Direct na de bestelling en betaling informatie ontvangen over de levering en dit werd ook waargemaakt.
Ook prijstechnisch gezien buitengewoon aantrekkelijk.

Steinberg UR22 Super handig en high end kwaliteit USB converter

Ik gebruik hem voor mijn huiskamer als USB Dac op mijn high end hifi set.
Door de hoge bitrate is de kwaliteit super.
Ik speel nu ook 192khz files af. Dat is een poepie beter dan een CD speler!!
Voor het Video en/of TV geluid heeft de UR22 ingangen en zo en kraakhelder volledig TV/Film geluid in de huiskamer.
Natuurlijk heb ik hem gekocht om opnames te maken en dat gaat helemaal lukken met de steinberg software.
Al met al een super handig kwaliteits apperaatj.
Ik geef hem een cijfer 9.
Ik als high end audio electronica man had graag een andere voeding gemaakt maar er is geen ingang op het ding.
Hij is ook eigenlijk gemaakt voor on the road dus niet nodig ook.

Geweldige service en kwaliteit!

Super winkel

Ik had een oude lichtset (voor een DJ) die ik wilde opknappen. Na wat testen bleken er 3 lampen niet te werken. Ik meteen gekeken wat voor lampen het waren en op Bax-shop meteen gezocht naar deze lampen (had al goede ervaringen met Bax). na ongeveer 10 minuten had ik de juiste lampen al gevonden en besteld. De volgende dag had ik ze al in huis. super levering en wat een gemak op de webshop. Bedankt Bax!

Perfecte draagzak

Perfect draagzak voor mijn schlagwerk 2in1 cajon
Zeer snelle levering

heel goede service !

Het profuct werd de volgende dag geleverd zoals er op de site vermeld stond .

Bax-shop.nl is één van de leukste shops van Nederland

Ik bestel(de) vaak instrumenten en accessoires in Duitsland, maar eigenlijk... is Bax-shop minstens zo leuk, goedkoop en bovendien sneller. Het is de droom van iedereen die maar enigszins wat met muziek te maken heeft. Een absolute aanrader.

prima service

vandaag besteld en morgen in huis.

Duidelijk een aanrader

Prima winkel .. wou een multi-effect box kopen voor mn gitaar .. Bax-Shop neemt de moeite om heldere en goede product recensies op You Tube te zetten..
Dan maar ook gelijk bij hen besteld !
Voor tienen 'savonds even klik-klik-klik en het was allemaal de volgende dag in huis ..
TOP - voor mij een blijver ..

Kwaliteitsartikelen aan betaalbare prijzen...Bax-shop !!!

Hey,
Wil je betrouwbaar materiaal, koop dan bij Bax-shop.... betaalbare prijzen en snelle levering die je de volgende dag al in huis hebt... doen !!!

Prima shop

Al vaker wat besteld bij hun en altijd netjes op tijd afgeleverd.
Super verpakt , ga zeker nog vaker bestellen bij deze shop.

Aftersales is ook goed, had wat vragen omtrent mijn bestellingen in mijn account netjes antwoord opgehad.
- Alleen hun systeem mag wel wat beter zijn qua updates etc, voor de rest prima shop...

Vrijwel alles in huis en de volgende dag bij u thuis!

Ik ben erg tevreden over het assortiment, de makkelijke manier van bestellen en snelle levering. Dat daarbij de prijzen erg scherp zijn, maakt het eigenlijk alleen maar nog fijner om zaken te doen met BAX-SHOP.

Bax-shop.nl Details

About this company

Bax-shop.nl is de goedkoopste webwinkel voor DJ&s, producers en muzikanten. Met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. Bax-shop.nl is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie.

Visit Bax-shop.nl

Netherlands

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.