Av-Cables.dk reviews

Av-Cables.dk reviews

Excellent
9.7

Review by confirmed purchaser

Jeg fik en anden vare end den jeg have bestilt, ringer ind til kundeservice og de sender mig den vare jeg har bestilt og fortæller mig jeg kan beholde den forkerte var kvit og frit. God service

Perfekt!

Nem bestilling, blev hele tide holdt orienteret om leveringen, og varen kom næste dag.

Fejl i levering, hurtig omlevering

For det første, er der meget hurtig levering! Jeg har så uheldig at få et forkert kabel tilsendt, men henvendte mig blot til av Cables. Der var fuld forståelse for fejlen og uden videre erstattede kablet med det korrekte.

Rigtig god kundeservice og hurtig levering til helt rimelige priser! :-)

Alt efter bogen

Overraskende stort sortiment og lyn hurtig ekspedition, kort sagt en fornøjelse at handle hos AV-Cables.

levering til tiden

alt var ok. God kundebetjæning

Sweet!

Fik min pakke hurtigere end jeg regnede med! Og produktet virkede helt som forventet!

God Service, lækre ting med god forklaring, hurtig forsendelse

Har handlet der et par gange efterhånden, de sender tingene hurtigt og der er gode guides på siden, og flinke til at hjælpe hvis man spørger.

Meget tilfreds

Jeg er meget tilfreds og kunne sagtens finde på at bestille ting fra denne side igen :)

Billigt og hurtigt

Jeg fik mit kabel på den næste hverdag efter bestilling, og det var til 17% af den pris de ville have for samme kabel i en forretning og det var endda inklusiv fragt.

Super hurtig levering

Super hurtigt levering, fungerede perfekt. Dog en taske der var defekt, hvis man kunne kalde det en taste, som stod i produktbeskrivelsen. Købte en Lan tester.
Review by confirmed purchaser

Hurtigste levering og billigeste produkt

Jeg købte et internet kabel derfra i en 7 mters længde. Noget som jeg ikke har kunne finde andre steder og til en pris langt under hvad jeg har kunne finde kabler på 5 meter til. Klart anbefalelsesværdig.
Review by confirmed purchaser

Hurtig levering, men dårligt produkt

Hurtig levering(dag til dag) og fin indpakning.
Jeg har købt en adapter til at overføre informationer fra min almindelig sim-kort til et nano-simkort. Jeg kan ikke få det lille simkort til at sidde i adapteren, og nu sidder selve adapteren fast i min gamle telefon, hvilket gør, at også den er ubrugelig nu. Derfor alt i alt en dårlig oplevelse med produktet. Jeg vil derfor ikke anbefale andre at købe dette produkt.
Av-Cables.dk ApS

Reply from Av-Cables.dk ApS

Kære Natasja,

Vi glæder os over at du oplevede vores levering som tilfredsstillende.

Vi beklager meget din oplevelse med selve produktet, det er bestemt ikke meningen.

Vi kan desværre ikke se at vi er blevet kontaktet vedrørende sagen? Det ville glæde os at høre nærmere fra dig. Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf.: 88704086 eller skrive på info@av-cables.dk. Vortes kundeservice står altid klar til at hjælpe.

Av-Cables.dk - Kundeservice.

Emil

STORT UDVALG - SUPER SERVICE

Var på udkik efter et bestemt stik / kabel til TV / VIDEO og fandt det hos Av-Cables.
De har vel nok et af landets største udvalg af diverse stik / Kabler.

Og varen kom allerede et par dage efter bestillingen .

Hurtig forsendelse.. !

Fik mail vedr. at jeg havde modtaget noget...for nogle dage siden... Ja Ja. det kom da i løbet af nogle dage.. Om det så var forde Påsken stod for døren det ved jeg ikke, men jeg var da tilfreds med den hurtige forsendelse..

godt gået AV- Cables

det her var bare en kanon oplevelse

Topforbindelse

Det er første gang jeg handlede hos Av-Cables, og det gik bare smertefrit uden problemer. Nemt at finde varen og bestille. Levering forløb hurtigt med fin info omkring varens status under vejs!!!
Review by confirmed purchaser

Nemt at bestille- masser af hjælp, idet jeg havde nogle spørgsmål vedr. produktet, fik hjælp på få sekunder, købte varen, leveret til tiden, godt gået :-)

Super hurtig og nøjagtig levering

Super hurtig og nøjagtig levering
Review by confirmed purchaser

God pris og hurtig levering

Det kan vel ikke gøres meget bedre og hurtigere

Super hurtig betjening.

Fik meddelelse kort efter jeg havde bestilt, at pakken var afsendt. Meget nemt og hurtigt.

Av-Cables.dk ApS Support

Om virksomheden

Av-Cables.dk er en dansk virksomhed der tilbyder Danmarks største udvalg i kabler til HiFi, tv og computer. Vi sætter en ære i hurtig levering, lave priser og ikke mindst glade og tilfredse kunder. Hvis du som kunde imod forventning, ikke har været tilfreds med et ordreforløb, så skal du ikke tøve med at kontakte vores kundeservice, vi finder altid en løsning så du bliver tilfreds. Kundeservice kan kontaktes på nedenstående kontakt oplysninger.

Visit Av-Cables.dk

Write to: info@av-cables.dk