Almedo.nl reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

Akku schnell und gratis geliefert!

Ich habe am morgen einen Akku für mein Laptop bestellt und am nächsten Tag bereits im Postfach liegen gehabt! Ein echter Blitz-Versand!!! Auch die Website macht einen guten seriösen Eindruck.

Top service

Accu besteld maar er was een probleem mee (qua voltage). Contact opgenomen met de helpdesk , vriendelijk en heel professioneel verder geholpen. Accu opgestuurd, nieuwe ontvangen en gemaakte kosten ivm opsturen worden terugbetaald. Een voorbeeld van hoe een helpdesk moet werken & klanten behandelen.

Duidelijke website en snelle levering

Goede website alles is makkelijk te vinden. De levering was de volgende dag al dus ze doen wat ze beloven. Dat kun je niet van alle bedrijven zeggen. Goede service ! Je krijgt snel antwoord op gestelde vragen.

Zonder moeite prima accu besteld.

Ik dacht dat het lastig was om een nieuwe accu voor mijn Compaq laptop te zoeken. Beetje zoeken en google kwam ik op Almedo.nl uit.
Kon snel het type accu vinden dat ik nodig had. Betaalbaar en werkt prima, past precies.
Wat heel fijn was: snelle levering. S'avonds om half 9 besteld, de volgende kwam ik uit mn werk en de nieuwe accu lag in mn brievenbus. En nog gratis verzendkosten ook.
En niet eindeloos registreren of een accountje aanmaken om te kunnen bestellen.

Ondanks tegenvaller uitstekende service

Update:
Na mijn review hier ben ik in contact geraakt met een medewerker van Almedo. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik nu een goede accu heb gekregen. Alle kosten die met deze uitwisseling gepaard gingen, heeft Almedo voor eigen rekening genomen. Complimenten voor de uitstekende afhandeling van mijn eerdere klacht.

===============================================================
Ik heb bij Almedo een vervangings accu gekocht voor mijn Toshiba laptop L550-202.
Volgens de website van Almedo is deze accu "Kwalitatief vergelijkbaar aan een origineel". Nou, mooi niet. De accu is binnen een uur leeg en gaat nauwelijks langer mee dan de originele accu van 4 jaar oud die ik net heb weggegooid. Weggegooid geld en weer een bewijs "goedkoop = rouwkoop"

Een teleurgestelde klant, Marja vg.
Almedo.nl

Reply from Almedo.nl

Beste Marja,

We vinden het bijzonder vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met de kwaliteit van de geleverde accu. Wij schrijven op onze website dat de kwaliteit vergelijkbaar is aan het origineel, hier staan wij volledig achter en dit laten we ook zien door 2 jaar garantie te bieden waar dit bij andere partijen vaak 6 maande tot 1 jaar is.

Uiteraard kan er altijd een probleem ontstaan met een geleverd product, maar ook in dat geval doen wij ons uiterste best dit voor u op te lossen. Op onze kosten wordt in dat geval een nieuwe accu verstuurd en ook de retourkosten voor de defecte nemen wij voor onze rekening.

Uiteraard zouden we het wel op prijs stellen dat we de kans krijgen om dit op te lossen. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met onze klantenservice op te nemen zodat wij u alsnog kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Jaap de Boer
Klantenservice Almedo.nl

Acer batterij

19.45 uur besteld, dus net voor 20.00 uur en de volgende dag om 12.00 uur al geleverd. Snelle service en goede after sales!
Helemaal top.

Eén keer maar nooit weer: wil eigen fouten niet erkennen

Voeding voor een laptop besteld en bij het invoeren van het adres, verscheen een onhandig adresblok (te klein). Dat blok werd voor-ingevuld door Google en hierbij blijft de grijze voorbeeldtekst staan waardoor het niet meer leesbaar is. Bij het huisnummer werd automatisch helaas niet het huisnummer maar de straatnaam ingevuld. Door het onoverzichtelijke, kleine, scherm, zie je dit snel over het hoofd. Jammer genoeg checkt de website ook niet even heel simpel of er wel een nummer staat in dat veld maar wordt er domweg verzonden, waarna het dus niet aankomt omdat het bij TNT post al geweigerd wordt. Dit kost je dus de strafporto aangezien Almedo vind dat hen niets te verwijten is.

Almedo gewezen op dit verhaal en zelfs aangegeven wat men aan de website zou moeten wijzigen om geen verkeerd huisnummer voor-invulling te krijgen maar hierop gaat men niet in en men herhaalt alleen "als je de strafporto betaald, zullen we het opsturen". Totaal geen gebaar of zelfs maar een vaag excuus terwijl men aan de telefoon zelf nog aangaf juist die dag een aantal verzendingen terug te hebben gekregen vanwege het ontbreken van een huisnummer.

Het is dat ik deze voeding hard nodig had en niet snel een andere kon vinden. Na betaling strafporto kwam het pakket wel vlot maar mijn ervaring was al flink negatief.

Goede service!

Ik heb via internet een nieuwe accu besteld. Bestelling kwam op tijd binnen. Bij het in gebruiken nemen van de nieuwe accu bleek dat deze het niet deed. Ik heb gebeld (op vrijdag rond 17.00 uur) en na het uitleggen van het probleem werd excuus aangeboden en gezegd dat ik per mail een aantal gegevens moest doorsturen waarop dan daarna een nieuwe accu aan mij zou worden verzonden. Ik deelde mee dat we op maandag op vakantie zouden gaan en dat dit dus allemaal erg lastig uit kwam. En dan komt het stukje extra service: Mij werd gevraagd de mail zo spoedig mogelijk te sturen t.a.v. de medewerker (ik kreeg de naam) dan zou hij nog dezelfde dag (dus vrijdag na 17.00 uur) de nieuwe accu verzenden. En inderdaad kreeg ik de volgende dag (zaterdag) de nieuwe accu, die het prima doet. Ik ben heel tevreden met het zo oplossen van een probleem en met name over het meewerken om mij zo snel mogelijk van dienst te willen zijn. Ik kan maandag ongestoord op vakantie inclusief laptop en een opgeladen accu.

Klant draait op foutieve informatie op website

Ik zocht een accu voor mijn laptop. Almedo bood drie verschillende accu's aan: 2 van 10,8 Volt en 1 van 11,1 Volt. Omdat de oude accu 11,1 Volt was, heb ik die van 11,1 Volt bestelt. Dit was de duurste van de drie.
De volgende dag werd de nieuwe accu bezorgt en bleek dat dit geen 11,1 Volt, maar een 10,8 Volt was. Zelf na 2 telefoontjes en een stuk of 4 e-mails begreep Almedo niet dat ik me belazerd voel omdat ze niet geleverd hebben wat ze te koop aanbieden en ik nooit de duurste accu had gekocht als ik wist dat ze allemaal 10,8 Volt waren. Het beste wat Almedo voor mij wilde doen is de accu terugnemen, wat mij € 6,75 heeft gekost aan portokosten!

Mijn advies aan iedereen is: koop uw producten elders! Er zijn voldoende aanbieders die dezelfde prijs/kwaliteit bieden, maar wel eerlijke informatie op hun website vermelden en begrijpen wat klantvriendelijkheid betekent!

Update: Almedo heeft contact met mij opgenomen. De informatie op de website is aangepast en de verzendkosten zijn alsnog vergoed. Hiermee in mijn klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Voorbeeld Shop helemaal top!

Snelle levering zonder tegenvallers, en producten werken naar behoren.

Duidelijke site, snelle service en goede producten.

Mijn accu van de laptop moest vervangen worden en ik kwam uit via internet bij Almedo.nl. Had voor 16.00 besteld en betaald en inderdaad dag erop in huis. Het juiste product gekregen, keurig verpakt en goede kwaliteit. Een aanrader en dat mag gezegd worden.

Uitstekende en snelle orderverwerking !

ALMEDO DRACHTEN het juiste bedrijf voor de bestelling van laptoponderdelen !

Slechte communicatie, klacht inmiddels opgelost.

Product bleek niet goed te passen, waarschijnlijk omdat informatie op de website incorrect is. Contact met Almedo leek in eerste instantie goed maar de communicatie bleek belabberd te zijn omdat je steeds met een andere medewerker te maken hebt. Heb op verzoek van Almedo extra moeite gestoken in een uitgebreide mail met foto's maar er wordt bij Almedo niet goed gelezen of er is een gebrek aan interesse. Krijg ongevraagde antwoorden en geen antwoorden op vragen van mijn kant. Eerste en waarschijnlijk laatste keer dat ik hier wat koop. Verzending en retour geld verliep goed.

Update 04/11:
Almedo heeft via de email contact met mij opgenomen en geprobeerd het probleem op te lossen. Ook korting aangeboden gekregen voor het ontstane ongemak. Overeengekomen mij een andere accu op te sturen, maar ook deze bleek helaas niet te passen. Vervolgens heeft Almedo verder gezocht naar een oplossing. Er is een andere accu bij hun leverancier besteld en deze had ik na levering de volgende dag binnen. Gelukkig paste deze accu wel en werkt naar behoren. De eerdere miscommunicatie was een ongelukkige combinatie van omstandigheden. Ik ben tijdens het oplossen van deze klacht per mail netjes en snel te woord gestaan.

Ik hoop dat in de toekomst gratis retourneren een onderdeel van Almedo's formule wordt. Heb tijdens deze klacht voor de latere leveringen wel een retourlabel kunnen regelen maar je kunt zomaar een tegenvaller hebben en dan ligt de drempel om opnieuw iets te bestellen een stuk hoger.

Al met al verander ik deze beoordeling van 2 naar 4 sterren.

snel sneller snelst.........

Accu zelf gezocht op laptop naam en uitvoering, kwam op almedo terecht dus ze staan goed in de zoekmachines, collega gevraagd of ik de juiste had, (zit meer in de i.t)
besteld, betaald, geleverd, gebruiksaanwijzing gelezen (in nederlands HEERLIJK!!) geplaatst en het werkt weer als een tierelier, zelfs even instellingen qua accu aangepast volgens gebruiksaanwijzing, ik zeg: AANRADER!!

Super bedrijf met gedreven personeel !!!

Het vervangen van de accu van mijn Asus-laptop bleek moeilijker dan vooraf gedacht. Diverse klonen die mijn originele accu zouden moeten kunnen vervangen, werden door mijn laptop niet herkend. Het zeer attente Almedo-personeel heeft zijn uiterste best gedaan en het probleem voor mij uitstekend opgelost. Almedo heeft voor mij een originele Asus-accu besteld en - zonder dat ik moest bijbetalen - geleverd. Het is een superbedrijf met personeel die haar klanten serieus neemt en op een vriendelijke toon te woord staat.
Een dikke pluim voor Almelo uit Drachten.

Geweldig, de volgende morgen in huis

Mijn vertrouwen in webshops kan niet meer stuk, Almedo, pdashop en bol.com zijn wat mij betreft topscorers!

Goede service

Ik heb van de week voor het eerst iets besteld bij almedo. Had te snel besteld en zag later dat ik de foute adaptor had besteld. Meteen gemaild en zonder problemen opgelost. Fijne service dus.

prima advies en zeer snelle levering

Ik moest de accu vervangen van mijn laptop. Wist niet exact welke de juiste zou zijn. Heb steeds prima advies van jullie gekregen. Gisteravond de accu besteld en vanmorgen al ontvangen. Top.

Levering sneller dan verwacht

De eerste maal dat een bedrijf de gevraagde goederen ook binnen de 24uur heeft geleverd en dat gebeurde dan nog op een zaterdag. Dikke pluim voor Almedo.
De producten netjes verpakt en bij de aangekochte batterij voor een Dell zelfs een gebruiksaanwijzing bij over de werking en het opladen. Geloof het of niet maar deze was nuttig.

Uitstekende service

Ik heb via de site van Almedo een accu besteld voor mijn laptop. Ik heb zaterdagmiddag besteld en dinsdag had ik hem in de brievenbus. Ik heb netjes mailtjes ontvangen over de voortgang van de bestelling. Kortom: zeer goede, nette en snelle service. Mocht ik nog een keer wat nodig zijn dan bestel ik zeker via Almedo.

Almedo.nl Details

Netherlands

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.

Almedo.nl is in category: Electronics

1. CableKiosk