Albelli Fotoboeken reviews

Rating distribution

Reviews

About

Review by confirmed purchaser

Boek te dik omdat erg dik papier wordt gebruikt. Heb betere ervaring gehad met Albelli. Erg jammer.

Zal de volgende keer overwegen of ik nog eens Albelli zal gebruiken.

Gewoon goed

Prima fotoboek, goede kwaliteit, snelle levering. Niets op aan te merken.

Perfect

Ik ben zeer onder de indruk van de kwaliteit van het fotoboek. Maar ook het gemak waarmee het fotoboek kan worden gemaakt is bijzonder. Ik heb wel eerst een soort storyboard gemaakt en daarmee het fotoboek ingevuld. Bijzonder vind ik ook de mogelijkheid om foto´s als achtergrond te gebruiken, met een eenvoudig instelbare transparantie en dan over de hele pagina, of twee! Dat was voor mij de finishing touch! Daarom de hoogst mogelijke waardering!
Review by confirmed purchaser

meestal is de uitvoering qua inbinden goed, soms laat het te wensen over; dan stuur ik het album gewoon terug en dat gaat zonder problemen.Dus goede service indien er klachten zijn.

De foto's in een fotoboek van Albelli zijn qua kleur in de uitvoering "niet hoogglans" prima.
Het laatst ontvangen boek (maart) is naar wens ontvangen.
Maak eens een fotoboek bij ALBELLI.
Review by confirmed purchaser

Albelli levert een prachtige kwaliteit

Het fotoprogramma is duidelijk en gemakkelijk te gebruiken. Wanneer je het album thuis hebt zul je zien dat de kwaliteit heel erg mooi is! Ik kan Albelli aan iedereen aanraden!
Review by confirmed purchaser

prachtige en duidelijke foto's!

heel fijn programma om mee te werken met heel veel sjablonen kaders enz,heel mooi en duidelijk fotoboek,met tips en trucs kom je ook veel te weten hoe alles werkt en met de voorbeeld fotoboeken kun je ook veel inspiratie opdoen.
Review by confirmed purchaser

super goede kwaliteit en snel in huis!

Ga voor Albelli, het gaat je zeker niet tegenvallen. Dus probeer t gewoon!
Review by confirmed purchaser

Op zich makkelijk kan beter.

Jammer dat het programma af en toe vast loopt. Dat kost weer tijd om weer opnieuw in te loggen op te starten. En vervelend als dat 4x per boek gebeurd. Daarbij hoop je dat je dan alles nog hebt. Dat is verbetert dat je niet alles kwijt bent.
Review by confirmed purchaser

het blijft heerlijk om een boek te kunnen creeren

elke keer is het weer spannend om het resultaat van een aantal uurtjes creeren
Review by confirmed purchaser

Ga niet langer op zoek, bestel een Albelli boek!

Hoi Esther,

Je had het vorige week over het maken van een fotoboek en het zoeken naar een goeie site om zo'n boek te maken. Stop met zoeken, ik heb er eentje: www.Albelli.nl.
Een duidelijke site, een eenvoudig (download)programma, volop hulp, prima kwaliteit, kortom downloaden die hap.
Hartelijke groet,
Laura
Review by confirmed purchaser

Een mooi fotoboek is in een handomdraai gemaakt met veel "foto-bewerk" mogelijkheden.

Een boek maken is gemakkelijk. Achtergronden te kust en te keur, ook foto's als achtergrond. Wat ik een voordeel vind is dat je de achtergronden kunt laten verflauwen.
Fotoranden kun je kiezen, je kunt foto's in het papier laten verzinken of ze met een schaduwrand naar boven halen. Ook tekst is gemakkelijk erbij te zetten.
Review by confirmed purchaser

Zo'n mooi kaartje, ik had er mijn handtekening bij moeten zetten.

Het trouwkaartje dat ik had ontworpen met zelfgemaakte foto´s is volledig tot zijn recht gekomen, dankzij de perfecte afdrukkwaliteit van Albelli. De enige tip die ik Albelli zou willen geven, is het netjes vouwen van de kaart. Zou deze recht op de lijn gevouwen zijn, dan had ik absoluut vijf sterren gegeven, dan was het perfect geweest. De prijs die ik voor de kaartjes betaald heb en de kwaliteit die daarvoor is geleverd, is erg goed!
Review by confirmed purchaser

volop mogelijkheden met een prachtig resultaat

Je kunt van alles zelf bepalen, de mogelijkheden zijn bijna eindeloos. Er zijn erg veel leuke achtergronden, kaders, en extra plaatjes om toe te voegen en zo een leuke sfeer neer te zetten.
Ook erg goed zijn de tips en voorbeelden die je kunt inkijken op de website en de nieuwsbrieven.
Review by confirmed purchaser

Goede kwaliteit papier, snelle levering, mooie kleuren en niet te duur!

Albelli levert in korte tijd een mooi fotoboek af in stevige beschermende verpakking. Het papier is van prima kwaliteit en de kleuren zijn overeenkomstig de werkelijke kleuren. De keuzemogelijkheden zijn enorm in het softwareprogramma. Het is overigens een erg gebruikersvriendelijk programma! Kortom een aanrader.

prima resultaat

prima resultaat
Review by confirmed purchaser

prima, zelfs voor een beginner geen probleem!

Als je een fotoboek wilt maken doe het dan via Albelli.
Wij vonden het een aangename ervaring en gaan het zeker vaker doen.

Geweldige service en kwaliteit

Het boek is makkelijk te maken en wordt zeer vaak bekeken. Na het verlopen van mijn bon met actiecode, mailde ik en kreeg ik een nieuwe. SUPER!
Review by confirmed purchaser

Een mooi boek, jammer dat de hoekpunten gedeukt zijn afgeleverd.

Kwalitatief zijn de afdrukken van de foto's in het boek mooi. Een minpunt is dat de hoekpunten al gedeukt zijn bij ontvangst.

geweldig

makkelijk te maken. er zouden wel meer leuke plaatjes bij mogen komen om de pagina's mee op te vrolijken.
Review by confirmed purchaser

Snelle, goede bestelling, kwaliteit en levering!

Perfecte manier van fotoboeken maken, bestellen en afleveren.

albelli.nl Details

We live here: Netherlands

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.